שרה נתניהו
שרה נתניהופלאש 90

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו פנתה לשר אלי ישי וביקשה ממנו להשאיר בישראל את 400 ילדי הזרים, שעל פי החלטת הממשלה, יחזרו לארץ מוצאם. כך דיווח ערוץ 2.

"אלי היקר שלום. אני פונה אליך כאם לשני בנים צעירים וכפסיכולוגית בשירות הציבורי", פותחת נתניהו את מכתבה לשר הפנים. "אני מבקשת ממך מעומק ליבי להשתמש בסמכותך לפי החלטת הממשלה ולאפשר לרוב רובם של 400 הילדים הנותרים להישאר בישראל", הוסיפה רעיית ראש הממשלה.

"חובה על מדינת ישראל למצוא פתרון לילדים", היא כתבה. "אני רוצה להאמין שפניותיי אלה תרמו במשהו לעמדתו של ראש הממשלה להשאיר כ-800 ילדים מתוך ה-1,200".

"נושא זה קרוב מאוד לליבי, שכן אני רואה במקצוע שבו בחרתי שליחות יומיומית של טיפול וסיוע לילדים והורים", אמרה נתניהו במכתב לישי. "מסיבה דומה פניתי לבעלי גם לפני כשלושה חודשים וביקשתי ממנו לסייע לדן גולדברג ולתאומים הרכים שנולדו לו בהודו מאם פונדקאית, כדי שיוכלו להיכנס ל ישראל כחוק", אמרה נתניהו.

"אני משוכנעת שגם במקרה זה תוכל למצוא פתרונות יצירתיים לקבוצת ילדי העובדים הזרים הנ"ל במסגרת החלטת הממשלה והסמכויות שמוקנות לך בחוק כשר הפנים", היא כתבה, "ובאופן שלא יפגע במדיניות ההגירה ובאינטרסים הלאומיים של ישראל כמדינה יהודית".

מכתב הגב' נתניהו