העימות בין השותף הכללי בשותפות קידוחי הנפט "גבעות עולם" לבין הרשות לניירות ערך הגיע בשעות הצהריים לשיא חדש, כאשר החברה פרסמה את מכתבו של עורך דינה, חיים אינדיג, בה הוא תוקף את הוראות הרשות בכל הנוגע לדו"ח אותו ביקשה החברה לפרסם.

לטענת עורך הדין, הדו"ח המידי, אותו פרסמה החברה לבסוף בשעה 16:18, "איננו עולה בקנה אחד עם הנדרש על פי חוק ניירות ערך ותקנותיו".

לטענתו, "תוצאה זו נובעת באופן ישיר מהוראות רשות ניירות ערך אשר הכתיבה את מבנה הדו"ח ואף הציבה דרישות אשר תוצאתן היתה השמטתם מהדו"ח של פרטי מידע אשר מרשתי סבורה שהינם מהותיים מאד למשקיע סביר".

"מרשתי (גבעות עולם - ש.פ) סבורה כי על פי החוק הדו"ח המיידי הזה היה צריך לכלול את פרטי המידע המהותיים מאד לדעתה אשר רשות ניירות ערך (בתנאים הבלתי סבירים שאינם מעוגנים בחוק שהציבה) גרמה להשמטתם מהדו"ח. כמו כן הדו"ח היה צריך להיות קצר הרבה יותר, ערוך במבנה אחר ובאופן קריא יותר שישרת את תכליתו על פי החוק", הוסיף עורך הדין.

לאחר פרסום המכתב פרסמה גבעות את הדו"ח, כפי שהורתה לה הרשות לניירות ערך, אולם עשתה זאת בשעה בה לא יוכל המסחר במניית גבעות להתחדש היום.  לאור זאת יתחדש המסחר במניה רק ביום ראשון הקרוב. על פי הדו"ח לא ניתן להעריך את כמות הנפט בר ההפקה במאגר מגד 5.