החגים עברו, עודפי אנרגיה הצטברו ברקמת השומן באזורים מטרידים. צו השעה הוא לתפריט מאזן דל שומן, מבוקר פחמימות ועשיר בחלבון.

להלן הצעה לתפריט מאוזן לאחר החגים. התפריט הוא תפריט דוגמא ,כל אדם צריך והיועץ באיש מקצוע על מנת להתאים באופן נכון את התפריט האישי שלו.

ארוחת בוקר - ארוחת חובה שאין לוותר עליה בשום מקרה.

2 פרוסות לחם חיטה מלאה או 3 לחמיות מרוחות בגבינה לבנה או קוטג' 3%

לחילופין חצי כוס שיבולת שועל בחלב (לשפוך חצי כוס חלב רותח)+ כף חמוציות ללא סוכר.

ביצת עין/ביצה קשה.

פרי (חמוציות נחשבות כפרי)

תה ירוק .

ארוחת ביניים

יוגורט טבעי גדול (200 גר')

4 חצאי אגוזי מלך

ארוחת צהריים

130 גרם מנת חזה עוף/הודו מבושל או בגריל.לחילופין מנת דג מבושל או בגריל.

4 כפות תוספת של אורז מלא/קינואה /פסטה מלאה/כוסמת/עדשים .מבושלים ללא רטבים שמנים.

2 ירקות שלמים.

ארוחת בניים

פרוסת לחם חיטה מלאה עם חתיכת פסטראמה איכותית דלת שומן או פרוסת גבינה צהובה 5%.

לאלו המתאמנים ברצינות בערב בחדר הכושר – להוסיף פרי אנרגטי כמו בננה או 3 תמרים כשעה לתחילת האימון.בנוסף מיד אחרי אימון לאכול יוגורט/2 חלבוני ביצה או שייק חלבון(חצי כף מדידה בד"כ) יחד עם חצי בננה /2 תמרים .

ארוחת ערב

חצי קופסת טונה/קוטג'/חביתה משלושה חלבונים.

סלט גדול ועשיר עם עלים,נבטים וירקות בצבעים שונים +כף שמן זית איכותי וכן 6שקדים /4 חצאי אגוזים.

באדיבות המנהל מקצועי ב-VIM אמיר אורנשטיין BSC  מדעי התזונה, BED  חינוך גופני ומדעי הספורט.

5 תרגילים שאפשר לעשות במשרד:

1. בישיבה רגילה על הכסא כאשר כפות הרגליים מונחות על הרצפה, הברכיים צמודות, הגב ישר. מבט לפנים, ידיים מונחות על המשענות. לחיצה חזקה של האמות והידיים במשענת כתמיכה לניתוק כפות הרגליים מהרצפה  לגובה של כ30 ס"מ . חזרה איטית  עד להנחת כפות הרגליים שוב ברצפה. שלושה סטים (מערכות) של 11 חזרות בכל סט.

2. עמדת מוצא - ישיבה על כסא.קימה לעמידה ללא עזרת הידיים וחזרה איטית לישיבה,שוב ללא עזרת הידיים. שני סטים של 17 חזרות בכל סט.

3. עמידה מול קיר במרחק של כ40 ס"מ כאשר הידיים סמוכות על הקיר והגוף נשען עליהן..כפיפה במרפקים וקירוב אזור פלג הגוף העליון לכיוון הקיר דחיפת הקיר וחזרה לעמדת המוצא. שני סטים של 12 חזרות.

4. בעמידה לפני שולחן בסמיכה אחורית(גב לשולחן וידיים סומכות עליו).כפיפה במרפקים במקביל לכפיפת הברכיים וירידה של הגוף עד זווית של 90 מעלות במרפק.דחיפה ופשיטת המרפק במקביל ליישור הברכיים לנקודת המוצא. שני סטים של 12 חזרות.

5.בישיבה זקופה על כסא עם משענת גמישה הפעלת לחץ עם הגב על המשענת לנסות כאילו להזיז אותה מבלי לשנות את תנוחת הגוף על הכסא 4 שניות הפעלת לחץ ואז הרפיה של 2 שניות נחשב כחזרה אחת. שני סטים של 10 חזרות.

באדיבות VIM-WELL BEING