הדרך לבית אל
הדרך לבית אלמיכאל יעקובסון, ויקיפדיה

איש המחשבים של אתר האינטרנט של ישיבת בית אל, יואל פתאל, הזמין בימים האחרונים דיסק קשיח מרשת KSP מחשבים הישראלית.

כעבור מספר ימים הופתע קטן לקבל טלפון מנציג החברה שהודיע לו כי אין דרך לספק לו את המוצר מאחר והחברה אינה נותנת שירותים ביהודה ושומרון. פתאל, שמכיר חברות שחוששות להיכנס ליו"ש, ביקש לשלוח את המוצר דרך חברת דואר ישראל, אך נציג החברה הפתיע שוב כשטען כי גם דרך הדואר לא ניתן לספק את המוצר, מאחר ובחברה לא גובשו נהלים על סיפוק מוצרים ליהודה ושומרון - ועל כן אין דרך לבצע את העיסקה.

פתאל החל בעימות עם הנציג וביקש ממנו לברר אצל הממונים עליו. כעבור זמן קצר חזר אליו הנציג והודיע כי גם לאחר שיחה עם מנהלו מתברר כי אלה הם הנהלים ואין דרך לספק לו את המוצר.

זאב סורקין, מנכ"ל משותף של קבוצת חברות KSP, דחה בתוקף את טענות הלקוח והבהיר בשיחה עם ערוץ 7, "KSP לא החרימה לא מחרימה ולא תחרים את יו"ש. אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ ישראל באמצעות דואר ישראל".

"אני דוחה בתוקף את הטענה לפיה לא גובשה מדיניות כלפי לקוחות ביו"ש. הדבר מובן מאליו ואם היא נאמרה היא התנסחות לא מוצלחת של הנציג", הבהיר סורקין וציין כי העיסקה עם הלקוח לא בוטלה, קויימה ככתבה וכלשונה והושלמה.

סורקין מציין עוד כי לקוחות מרוצים של החברה אפשר למצוא גם ביהודה ושומרון ואף חלק מעובדינו מתגוררים באזור זה. נמשיך לשרת את לקוחותינו בכל ארץ ישראל".