ילדי משפחת אימס שהוריהם נרצחו סמוך לחברון מגיבים לחיסול הרוצחים הבוקר ע"י צה"ל ושירות הביטחון הכללי.

"לפני כארבעים יום נרצחו אבא ואימא שלנו בדרכם הביתה, יחד עם עוד שניים מתושבי הישוב שלנו בית חגי. במהלך תקופה זו, יחד עם הפצע והכאב העמוקים עד בלי די על האובדן האישי, ועל החילול ה' על כך שיהודים נרצחים בארצם, נחשפנו לכוחות העצומים של העם הנפלא שלנו", כותבים הילדים. 

"מכל רחבי העולם יהודים חיבקו אותנו והקרינו כלפינו שותפות בכאב ואהבה גדולה. ואנו מבקשים בהזדמנות זאת להודות על כך מכל הלב. במהלך ימי השבעה ביקרו אצלנו מפקדי צה"ל ובהם אלוף הפיקוד, מפקד האוגדה ומפקד החטיבה.כולם הבטיחו לנו שצה"ל יעשה הכל על מנת לשים את ידיו על מנת להרוג את אותם מחבלים נתעבים. אנו בני משפחת אימס מודים למפקדי וחיילי צבא הגנה לישראל שנטלו חלק בחיסול, על המסירות ועל העמידה בהתחייבות. אנו מקוים כי ראש הממשלה ושר הביטחון יתנו יד חופשית לצה"ל להמשיך במלאכה הקדושה הזו כך שישימו את ידם על כל המחבלים הפוטנציאליים האחרים עוד לפני שיבצעו את זממם".

היתומים מבהירים "אין ספק שזהו ניצחון חשוב. אבל לצערנו זה עדיין ניצחון קטן. עדיין מסתובבים לא מעט הרוצים לשים קץ למפעל ההתיישבות של עם ישראל בארצו. מבחינתנו הניצחון הגדול הוא בעובדה שאנו ממשיכים בדרכי אבא ואימא, בלימוד תורה, באהבת הארץ ובבניין הארץ. אנו פונים למנהיגות שלא להקרין חולשה בעת הזאת ולאפשר המשך בנין בכל מקום בארץ ישראל וביתר שאת. אנו מבטיחים לכם אבא ואימא להמשיך בדרכיכם בדרך של מסירות נפש למען התורה, ארץ ישראל, ירושלים, הר הבית ובית המקדש".