בן ארי השבוע בכנסת
בן ארי השבוע בכנסתפלאש 90
ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) התייחס להפגנת השמאל בתל אביב ואמר, "מפגיני השמאל הקיצוני בתל אביב, הם ההוכחה שאת חוק הנאמנות יש להחיל גם על יהודים. היום הם נגד הנאמנות למדינה ומחר ידרשו לבטל את ההימנון, בטענה שהוא המנון גזעני".
 
בתל אביב צועדים הערב פעילי שמאל קיצוני וערבים בצעדה שכותרת "האיומים הגזעניים ולמען הדמוקרטיה בישראל".

ח"כ ד"ר דב חנין (חד"ש) המשתתף בהפגנה אמר, "האיומים על הדמוקרטיה הולכים ומתרחבים. זה הזמן לפעול. אני מברך על ההתארגנות הרחבה שהייתה בכנסת לכינוס החירום נגד האיומים הגזעניים שיתקיים באמצע השבוע, אולם חיוני שהמאבק למען הדמוקרטיה יתנהל גם בזירה הציבורית מחוץ לכנסת. אני קורא לתומכי הדמוקרטיה להצטרף לצעדה ולהפגנה במוצאי שבת בתל אביב".

 28 ח"כים מסיעות שונות קראו השבוע לכינוס חירום ביום שלישי הקרוב לאור "האיומים על המרחב הדמוקרטי בישראל ויוזמות החקיקה הגזעניות המערערות את אושיות הדמוקרטיה וזכויות האדם בישראל", כלשונם.

סיעת חד"ש, שחבריה שותפים ליוזמה, פרסמה הודעה המתייחסת לחשיבות היוזמה: "זוהי יוזמה חסרת תקדים מול סכנות חסרות תקדים. חשוב שמול האיומים הגזעניים וההתקפות על המרחב הדמוקרטי יתייצב מחנה גדול, רחב ומגוון למען הדמוקרטיה בישראל. אנחנו מתקרבים לרגע האמת, אם לא נגן על הדמוקרטיה- לא תישאר דמוקרטיה להגן עלינו".