השמאל הקיצוני הישראלי חוצה עוד מחסום של טעם רע ובאתר 'הגדה השמאלית' מציג את דמותו של המנהיג הנאצי אדולף היטלר כשמאחוריו כיתוב הבחירות של שר החוץ אביגדור ליברמן 'ליברמן הולכים על בטוח'.



את שילוב הפוטומונטאז' המצמרר הצמידו עורכי האתר, המהווה בימה לשיח פנימי של גורמי שמאל קיצוני, למאמר שנכתב בידי יו"ר ארגון השמאל 'סלון דבורה', קיריל הדר. במאמר זה מתואר השר ליברמן כחותר להנהגת ישראל תוך שימוש מושכל בקלף השתיקה הציבורית. מסתבר שכל שיעשה ליברמן לא יועיל לו, ובשמאל תמיד ישנאו אותו בין אם ידבר ובין אם ישתוק, אך נראה שההחלטה להצמיד למאמר אודותיו את תמונתו של היטלר חורגת משנאה בלבד.



עם זאת יש לשער שהמעשה יעבור בשתיקה ציבורית בעיקר לנוכח השתיקה שליוותה את ה"תערוכה" האמנותית בה הוצג ליברמן כחזיר ובעיוותי צורה כעורים במיוחד. התערוכה ההיא זכתה לביקורת רפה אך עברה לסדר היום מבלי שאיש ממרכז העשייה הציבורית דרש לסגור אותה.



כאן המקום לציין כי לעומת הנימה הפייסנית שבה התקבלה תערוכת ליברמן זכורה הנימה התקיפה והמזועזעת בה התקבלה תערוכה אחרת בה הוצגה דמותו של אריאל שרון כשהוא במיטת חוליו. כותרות המהדורות הגדירו את התערוכה כעוד ציון דרך של טעם רע אמנותי.



לתגובה שכזו כנראה לא יזכו מיצגים בגנותו של שר החוץ.