סגן נשיא בית משפט השלום בירושלים, יצחק שמעוני, זיכה הבוקר את פעיל הימין נעם פדרמן מעבירה של תקיפת איש שמאל קיצוני.



בשנת 2007 הגיעה קבוצה של אנרכיסטים ופעילים מארגון שוברים שתיקה לקברו של גולדשטיין. פדרמן הגיע למקום ודחף אחד מהם. פדרמן טען להגנתו כי אותה קבוצה הגיעה לחלל את קברו של ד"ר גולדשטיין ולעשות פרובוקציות.



המשטרה ביקשה להרשיע את פדרמן בעבירה של תקיפה ואף הגישה סרט המתעד את אירוע הדחיפה אך השופט קבע כי "הגעתי לכלל מסקנה כי קמה לנאשם הגנת זוטי דברים... מדובר באירוע מינורי, אשר לא נגרם כל נזק שהוא למתלונן. הדחיפה בוצעה בנסיבות מאוד מיוחדות והאינטרס הציבורי אינו מחייב במקרה זה הרשעתו של הנאשם שכן מדובר במעשה קל ערך והשפעתו של האירוע על החברה היא שולית".



עוד הוסיף השופט "התרשמתי שהנאשם סבר באמת ובתמים כי נוכח האירוע הקודם בו השליך אדם אחר מהקבוצה את מימיו על קברו של ברוך גולדשטיין (אירוע אשר קיומו לא נשלל ע"י המאשימה) גם במקרה המפורט בכתב האישום סבר הנאשם שהמתלונן עומד לבצע מעשה דומה. נכון שבפועל לא היו פני הדברים...עם זאת הנאשם הוזעק למקום, במהירות, עמד חוצץ בין המתלונן לקברו של ד"ר גולדשטיין וביקש למנוע את ביזוי הקבר".



השופט זיכה את פדרמן בשל הגנת זוטי דברים.

עם צאתו מבית המשפט אמר פדרמן לערוץ 7 "הגיע הזמן שהשמאלנים הבוגדנים שמלשינים על חיילי צה"ל ועושים פרובקציות בחברון יפנימו שיש גבול לכל תעלול ומי שבא לחלל את קברו של ברון גולדשטיין לא יקבל ממני סוכריות".