סטיב ג'ובס (Steve Jobs) היו"ר של אפל הוא כנראה הידוע מבין "מוזרי ה-IT". הנה עובדות נבחרות מעובדות חייו. בזמנו הקפיד ג'וב, כאשר מיספר את כל עובדי חברתו דאג לקבל את המספר 0 ברשימה, כך בפועל "עקף" את הראשון ברשימה ותמיד הוצב כראשון בכל רשימת עובדים באפל.

סטיב ג'ובס

יחד עם עוד תחביבים רבים אחד מתחביביו המוזרים יותר זו קליגרפיה (אומנות כתיבה יפה) שללימודיה הוא מקדיש לא מעט מזמנו. הלבוש הקבוע של סטיב ידוע גם לאלו שבזים לטכנולוגיה ולא חובבי אפל – מכנס ג'ינס כחול, נעלי ספורט וכמובן סוודר שחור. בכל זמן וכל מקום, בכל מעמד. ג'ובס הוא צמחוני מושבע ומשכורתו השנתית באפל שווה דולר אחד אמריקאי. אחד המקרים הידועים של התנהגות לא ברורה נרשמה לפני שנה כאשר ג'ובס הזמין ברשת סטארבאקס ארבעת אלפים כוסות קפה לאטה טייק אווי.

מרק צוקרברג





מארק צוקרברג (Mark Zuckerberg) מייסד הפייסבוק (וגם השראה לגיבור סרט רשת חברתית שרץ בקולנוע עכשיו) מבחינת מעשים מוזרים הוא אף עבר את חברו היותר מבוגר - ג'ובס. בזמן לימודיו באוניברסיטה צוקרברג סבל מנתק חברתי, ואת הזמן הפנוי חילק בין חוג הסייף לכתיבת תוכנות ואף פריצות לחברות הטלפון. המיליונר הצעיר גר בדירה ענקית שכורה ללא טלוויזיה, על הרצפה מזרון גדול כתחליף למיטה וכל הריהוט זה שולחן וכמה כסאות נוח. צוקרברג גם נודע  כמי שלא מקפיד על לוח זמנים מדוקדק, הוא אף נעדר מפגישה אישית עם פול אלן (ממייסדי מייקרוסופט) רק כיוון שרצה להשלים כמה שעות שינה.

סט פרייבטש



סט פרייבטש (Seth Priebatsch) הוא המנכ"ל והמייסד של SCVNGR חברה מאוד מצליחה לפיתוח יישומי סלולר. בשטח החברה קשה מאוד לתפוס אותו עם נעליים או ללא משקפי השמש הכתומות על ראשו, שהם כבר חלק מדמותו המוזרה. כרטיס הביקור של פרייבטש מבשר שהוא מועסק ב SCVNGR כ"נינג'ה ראשי" וכל מדפי משרדו מעוטרים במכוניות צעצוע.

ג'ף בזוס



ג'ף בזוס (Jeff Bezos) מייסד.Amazon.com האינטרסים של בזוס משתרעים מבורסת וולסטריט ועד מסעות חלל.  את פרי יצירתו חברת אמאזון  ייסד לאחר טיול ארוך לרחבי ארצות הברית, ובאותו הזמן היה משולל כסף מספיק בכדי לקנות ריהוט, והיה בונה אותו מחומרים שמצא. בזוס ידוע בכך, שהוא תמיד דורש ביצוע של "שתי פיצות" – המשמעות היא שבכל צוות שמפתח מוצר כלשהו לא יהיו יותר אנשים, מאשר מספר שאפשר להאכיל בשתי פיצות גדולות.

קטרינה פייק





קטרינה פייק (Caterina Fake) אישה שמנהלת רשת חברתית ומיליארדרית, דבר לא רגיל בפני עצמו. אודותיה רצו ברשת תמיד שמועות שהיא איננה אמיתית אלא דמות וירטואלית (פירוש השם פייק Fake מזוייפת). כך מתארת את התחביבים שלה אחת הנשים החזקות בתבל – אני אוהבת לקרוא, כלבים, שירה, סרט הדבקה למתנות, יצירת דברים ומזג האויר.