תפצה. סלקום
תפצה. סלקוםאתר החברה

חברת "סלקום" הודיעה אחר הצהריים כי תפצה את לקוחותיה, בעקבות התקלה שאירעה אתמול, על כל השיחות והמסרונים שהועברו ברשת בין התאריכים ה-25 בנובמבר וה-1 בדצמבר.

במסיבת העיתונאים שכינסה החברה השתתפו יו"ר סלקום, עמי אראל, המנכ"ל עמוס שפירא וסמנכ"ל הטכנולוגיות ליפא אוגמן.

לדברי החברה, "הכי חשוב לנו זה לנהוג עם הלקוחות שלנו בשקיפות. הלקוחות שלנו מבינים שתקלה מסוג זה יכולה לקרות. הם לא יסלחו לנו אם לא היינו נוהגים בצורה שקופה ואמינה".

"אני רוצה להודות קודם כל ללקוחות שלנו", אמר המנכ"ל שפירא והוסיף: "היו לי הרבה רגעים נרגשים ושעות לא קלות וקיבלתי טלפונים של תמיכה מהלקוחות. אני רוצה להודות לעובדים שלנו ולאנשים בענף הטכנולוגיה שעשו מאמצים כדי שהרשת תחזור לעצמה בצורה הכי מהירה