כלי התקשורת בעולם גועשים בימים האחרונים ומציגים תמונות ווידאו של מייסד הוויקיליקס אך אף אחד לא התמקד במקום בו מוסתרים סודות הויקיליקס.

The Daily Mail מפרסם היום תמונות של מרכז המידע השבדי Pionen , אשר שייך לספק מקומי Bahnhof ISP. המרכז ממוקם בבונקר אטומי במרכז בסטוקהולם וכאן במקום הכי שמור באירופה ממוקמים שרתים של מספר אתרים מעוררי מחלוקת כמו ThePirateBay וכמובן הוויקיליקס.

מאורת Pionen, שחצובה בתוך סלע גרניט במרכזו של פארק ויטאברג, בזמן המלחמה הקרה היתה אמורה לשמש כמקלט נגד פצצת אטום. גם היום מרכז השרתים הזה מסוגל לספוג פגיעה ישירה של פיצצת מימן.

בשנת 2008 הבונקר עוצב מחדש בידי ארכיטקט אלברט פראנס לאנור. גם הגנרטורים החלופיים במרכז מעוררים התפעלות – שני מנועי Maybach MTU – בדיוק אחד כזה מוצב על סיפוני משחתות כוחות נאט"ו בעולם, בעלי כוח של 1,5 מגאוואט כל אחד. 20 מסנני קרינה דוחסים את האוויר בתוך מבנה השרתים, קיימים גם מאגרי חמצן תת קרקעיים ומיכלי מים להשרדות של חודש.

הבונקר כולל לובי גדול וארבעה חדרי שרתים, מצויד במנורות תאורת יום, שמעליהם צומחים צמחים טרופיים, מותקנים מפלים מלאכותיים ואקוואריום בנפח 2600 ליטרים. ריצפת חדר הישיבות מעוצבת בצורת אדמת הירח. העיצוב מזכיר מאוד את המאורה של הוגו דרייקס בסרט "מונרייקר" בסדרת סרטי ג'יימס בונד משנת 1979.

לדברי מנכ"ל Bahnhof יון קארלונג, Pionen הוא הבונקר המאובטח בעולם, שלא פוחד משום התקפה, גם לא מפיצוץ אטומי, לדבריו השרתים של החברה יחיו, גם כאשר יתר המידע בעולם ברשת יישמד במלחמה.