הרבנים בסיור
הרבנים בסיורצילום: נאור תקשורת

מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל, מר עודד וינר, ראש אגף הכשרות הארצית,הרב יעקב סבג, מנהל מחלקת אכיפת חוק איסור הונאה בכשרות, הרב רפי יוחאי , ממונה תחום תעשייה, הרב חגי בר גיורא ושאר רבני ומנהלי המדורים ברבנות הראשית לישראל ערכו אתמול סיור התרשמות ולימוד מעשי בשדות הגידול של חברת 'חסלט – עלי קטיף' בצומת שוקת בדרום ובמפעל שבא"ת שער הנגב.  

במסגרת הסיור שמעו אנשי מחלקת הכשרות הסברים מפורטים  על הליכי הניקיון והבקרה שהנהיגה החברה, כגון אמצעי סניטציה מסביב לחממות ולא רק בתוכן ומיכון חדשני ויצירתי המרחיק מזיקים בשיטות ייחודיות השומרות על בריאות המוצרים ואיכותם. אנשי הרבנות פגשו גם את משגיחי הכשרות של 'חסלט- עלי קטיף' המפקחים על המוצרים במהלך גידול הירק ולמדו על האמצעים שנוקטת החברה כדי לעמוד בתקנים מחמירים של כשרות מהודרת, בד בבד עם שמירה קפדנית על בריאות ואיכות.



"אנו שוקלים לחייב כל חברה עם תו כשרות לקבל גם תו בריאות, כמו 'חסלט-עלי קטיף' שהצליחה לשלב בין היעדים החשובים הללו", ציין ראש אגף כשרות ברבנות הראשית, הרב יעקב סבג. מנכ"ל הרבנות הראשית, עודד וינר, ציין גם הוא את רמת ההקפדה בגידול הירקות. "אנו מתרשמים מרמת הגידול, מהטכנולוגיה המיוחדת ומן ההקפדה היתרה בכל הקשור לשימוש בחומרי הדברה, כאשר הכול נעשה על פי תקני כשרות מהודרת ותקני בריאות של מעבדה מפקחת", ציין והוסיף: "החברה מעמידה אמצעים יוצאי דופן כדי להגיע ליעדים החשובים של בריאות וכשרות".



מנכ"ל 'חסלט עלי- קטיף', אליעזר ברט, ברך על הדברים וסיכם: "אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לארח את אנשי הרבנות ולהראות להם מקרוב את הליכי הגידול הייחודיים של המוצרים שלנו, פרי מאמצים אנושיים ומקצועיים של שנים רבות".