אירוע הצדעה לציונות הדתית ויום נטיעות ייחודי לכבוד חג האילנות יתקיים ברחובות בט"ו בשבט. האירוע בשיתוף פעולה של עיריית רחובות, ותנועת הנוער התורני-לאומי "עזרא" יחל במהלך היום על-ידי נטיעת 5000 שתילי עצים ביער ברקת הסמוך ליישוב שהם.

בשלב השני של האירוע יתכנסו חניכי התנועה יחד עם הציבור הדתי-לאומי ברחובות לאירוע הצדעה ומופע סיום ב'ספורטק' העירוני במערב העיר, בהשתתפות חבר הכנסת אורי אריאל, ראש עיריית רחובות מר רחמים מלול, רבה של תנועת "עזרא" הרב דוד סתיו,  אמיתי כהן יו"ר הפורום הדתי לאומי ברחובות וגזבר המועצה הדתית, יחד עם אישי ציבור נוספים אשר ייקחו חלק באירוע שיכלול בנוסף לנטיעות גם מבצע חלוקת מזון לנזקקים והופעה של הזמר החסידי- מנדי ג'רופי ולהקתו.

"רצינו לקיים את הנטיעות בכרמל החרוך מאסון השריפה שפקד אותו בחודש שעבר", מודה בני פרינץ, מזכ"ל התנועה, אולם לדבריו המשרד להגנת הסביבה ביקש מתנועות הנוער שלא לנטוע עצים השנה ביערות הכרמל, למרות הרצון של הנוער להירתם למשימת שיקום היערות. "החלטנו בתנועה לאחוז בשתי ידיים את רצון ההתנדבות הפועם בלב הנוער ולקיים מבצע נרחב לחלוקת מזון לנזקקים", מוסיף פרינץ.

יו"ר הפורום הדתי-לאומי ברחובות וגזבר המועצה הדתית, מר אמיתי כהן, אומר לקראת האירוע כי הציבור הדתי בעיר שמח על שיתוף הפעולה עם התנועה, "שמחנו כי תנועת  עזרא בחרה לקיים את האירוע השנתי שלה ברחובות שהקהילה הדתית לאומית בה היא חלק משמעותי ממרקם העיר. מדובר באירוע גדול ונשמח תמיד לשיתוף פעולה עם תנועות נוער דתיות". כהן הוסיף כי מערך חלוקת המזון לנזקקים שיופעל ביום הנטיעות מתאפשר אודות לאדיבותו של עו"ד סנדי קולב, "מדובר ביהודי יקר וצנוע המגדל תוצרת חקלאית בהתנדבות מלאה בשטחים חקלאיים בעיר ומחוצה לה למען הנזקקים ברחבי הארץ".  כהן קורא לכל תושבי העיר ליטול חלק במבצע החלוקה ובאירוע ההצדעה לציונות הדתית.