חלב ומוצריו על מדף הסופרמרקט
חלב ומוצריו על מדף הסופרמרקטפלאש 90

זה כבר לא רק על מוצרי ההתנחלויות. הטלווזיה הפלשתינית מציגה תשדיר הקורא לחרם על מוצרים ישראליים בכלל. מאחורי הסרטון מסתתר מימון ספרדי. כך מדווח ארגון 'מבט לתקשורת הפלשתינית'.

מדובר בתשדיר שהחל משודר בטלוויזיה הפלשתינית בימים האחרונים ובו נראה ילד פלשתיני נכנס למכולת ושומע שיחה בין בעל המכולת ללקוח ובה מספר בעל המכולת כי בלית ברירה ובשל דרישת הלקוחות הוא נאלץ לרכוש ולמכור סחורה ישראלי", והלקוח מציין שאיכות הסחורה הישראלית גבוהה מזו הפלשתינית.

בהמשך התשדיר פונה המוכר לילד ושואל לרצונו. הילד מתלבט בין מוצרים ישראליים שונים שעל המדף, ובסוף אומר 'אני רוצה צ'יפס ישראלי' הוא לוקח את שקית הצ'יפס, וצועד לעבר הדלת; אך כשהוא שומע קולות ירי, לכאורה של חיילים ישראלים, הוא מחליט שלא לקנות את הסחורה הישראלית. הוא עוצר, מסתכל לצדדים, מפיל את שקית הצ'יפס על הרצפה, חוזר לבעל החנות ואומר: "אני לא רוצה את התוצרת הישראלית, אני רוצה את התוצרת הפלשתינית".

התשדיר נחתם עם המשפט "אל תאריך את חיי הכיבוש על אדמתנו", ולאחר מכן מופיעה רשימת נותני החסות לתשדיר: "ממשלת ספרד, משרד החוץ הספרדי ו-AECID (קרן סיוע הומניטרי ממשלתית מטעם ממשלת ספרד), ACSUR (מלכ"ר ספרדי) ופרויקט קרן כנען המאוחדת למען ירושלים (ארגון פלשתיני)"

ומה ישראל הרשמית עושה ממול הידידה האירופית ספרד? מצטערים, אין לנו תשובה של ממש...