הרב צבי יהודה קוק זצ"ל.
הרב צבי יהודה קוק זצ"ל.אתר 'ישיבה'

בליל פסח הקרוב ימלאו 120 שנים להולדתו של הרב צבי יהודה הכהן קוק זצ"ל, שהיה בנו של הרב הראשי לישראל הראשון, הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל, וראש ישיבת 'מרכז הרב' בירושלים.

לקראת האירוע, אתר 'ישיבה' יוצא בפרויקט מיוחד לאיסוף והצגת חומר אודות הרב ומבקש שכל מי שברשותו תצלומים של הרב, סיפורים אישיים, כתב יד, הקלטות וכדו', שישלח לאימייל [email protected] עבור "פרויקט 120 הרב צבי יהודה", בצירוף פרטים אישיים.

האתר מבטיח כי כל החומר יעלה לרשת לטובת כלל הציבור.

שאלנו את מנהל אתר 'ישיבה', מר עזרא כהן, כיצד החל להתגלגל הרעיון, "הרעיון עלה מאחד הגולשים שכתב שלרגל 120 שנה להולדתו של הרב צבי יהודה בליל פסח השנה, יהיה כדאי לעשות פרויקט מיוחד לאיסוף כל החומר שיש עליו, והחלטנו להרים את הכפפה", מספר כהן.

עוד ציין כהן כי "בשלב זה כל החומר שיאסף יוצג במסגרת מדור מיוחד באתר. אנו מניחים שיש אנשים רבים שיש להם הקלטות של הרב צבי יהודה, מכתבים בכתב ידו, סיפורים מיוחדים וכדו', שעד היום לא ראו אור. עד כה בדרך כלל מי שסיפר על הרב צבי יהודה באזכרות השונות היו תלמידיו הקרובים והמפורסמים, ובזכות האינטרנט ניתן לאפשר גם לקהל הרחב ולכל מי שהיה במגע עם הרב, להוסיף את הפן האישי שלו, ולחשוף דברים שלא התפרסמו עד עכשיו".

לטובת הפרוייקט, פתח אתר 'ישיבה' דף אינטרנט מיוחד, לחצו כאן.