ח"כ ניסים זאב שביקר השבוע באיתמר, אומר ל'ערוץ 7' כי המחזות שנגלו לפניהם מוכיחים שממשלת ישראל הפקירה את המתיישבים.

"חשנו שם השבוע שממשלת ישראל הפקירה את בטחון המתיישבים, העובדה שבגלל בג"ץ אין שם גדר היא דבר חמור, ואנחנו נדרוש את בניית הגדר מיד".

לדבריו לא ייתכן שתקציבים שיועדו לבניית בית ספר ביישוב, טרם הגיעו ליעדיהם. "ראינו את בית הספר ששם נרצחו בעבר תלמידים. היה להם תקציב לבניית בית ספר, ועד עכשיו בית הספר אינו בנוי. לכל תעלול יש גבול, לא ייתכן ששר הביטחון יעכב את בניית בית הספר. אם הם רוצים לעקור את היישובים, שיקבלו החלטה, אבל לא ייתכן שיהיה יישוב ולא יהיה בטחון. בינתיים כל התלמידים לומדים בתוך קראוונים וחשופים לירי".

ח"כ זאב קורא לראש הממשלה לפעול מיד. "ראש הממשלה לא היה צריך להגיב בעקבות הרצח, אלא לומר שמרגע זה ואילך המדיניות של מדינת ישראל משתנה. ראש הממשלה צריך לחדש מייד את הבנייה בהתיישבות, כי המסקנה הברורה היא שאין עם מי לעשות שלום. הרשות הפלשתינית היא אולי לגיטימית אבל ארגוני הטרור לא מאפשרים לחיות בדו קיום".

לקראת שבת זכור, משוכנע ח"כ זאב, שעמלק של דורנו אלה הרוצחים הפלשתינים. "בכל דור יש את העמלק שלנו, ואנחנו לא צריכים יותר מדי תזכורות. כולם זוכרים היטב איך במהלך האינתיפאדה הם רצחו ילדים במסעדות ותינוקות באוטובוסים, לא הייתה להם שום חמלה. זה עם אכזר שמוכן להתאבד ולהרוג בשם האידיאולוגיה שלו".