אל תדבר אלי – דבר לאווטר שלי

ועידת וידאו וירטואלית מו"פ מייקרוסופט



Avatar Party באמצעות Kinect זהו הפיתוח החדש של מיקרוסופט לקונוסולות X-BOX המאפשר להציג דמויות וירטואליות ולעשות חיווי מלא של פניהם תוך שיחה. הפעם לא רק לחקות את תנועות הידיים, אלא גם שפתים ואפילו גבות. האווטר החדש של מיקרוסופט פותח דף חדש בכל שיטות הוידאו קונפרס, ומאפשר סביבה וירטואלית לישיבות או אפילו תוכניות טוק שואו, הנוצרות בסלון הבית.

מספיק מבט אחד





One Vision – טכנולוגיית זיהוי פנים בוידאו: אלגוריתם שפותח במעבדות החדשנות של מיקרוסופט מסוגל לזהות תווי פנים בקטעי הוידאו ולתייג אותם, גם כאשר אינה מסתכלת במצלמה או מסתתר בתחפושת.

מה עשית עם חייך?

BING MOBILE מו"פ מייקרוסופט



טכנולוגיית Bing Mobile – Life Log View – טכנולוגיית חיפוש חדשה לטלפונים סלולריים שפותחה במעבדות החדשנות של מיקרוסופט. באמצעותה יכול המשתמש להציג את כל המקומות שבהם שהה בתקופה מסוימת או בתאריך מסוים. בתחום החיפוש הנייד ייחשפו טכנולוגיות חדשנות נוספות של (מציאות רבודה) Augmented Reality המציגות שכבות מידע על בסיס אמצעי קליטת מידע כמו מצלמה, מצפן בר קוד ועוד.

דבר אליי בצבעים



חיפוש מבוסס איורים והרכבי צבעים – טכנולוגיות חיפוש חדשות שפותחו במעבדות המחקר של מיקרוסופט (MSR) פורצות לראשונה את תבנית החיפוש המילולית לתחומים אינטואיטיביים יותר. המשתמש יכול להציג שאילתת חיפוש שמבוססת על איור שצייר (אופניים לדוגמה) ו/או הרכבי צבע כלשהם על פי בחירתו.

מקדמים פיתוח ל-wp7 בישראל

חלונות פון 7 מו"פ מייקרוסופט



אחת ההכרזות המעניינות יותר באירוע של מיקרוסופט זו הוזלה משמעותית של עלויות השתתפות בתוכנית המפתחים של החברה והבטחה של סמנכ"ל הפיתוח והאסטרטגיה זאק וייספלד לעזרה של מייקרוסופט להשגת מכשירי WP7 שטרם משווקים באופן רשמי בארץ.

עוד מהחידושים שהוצגו בתערוכה הם החלופה הויזואלית החדשה לאתרי השוואת מחירים. SuperFish הוא מנוע חיפוש ויזואלי וגרפי – ברגע שאיתרנו או שמנו תמונה מסוימת, המנוע יאתר תמונות של חפצים זהים באתרים נוספים. בתערוכה הוצגה לדוגמה אופציה של חיפוש נעליים, באם נתקלנו בנעל מעניינת באתר או אפילו צילמנו אותה, לחיצה עליה תציג על המסך את אותה הנעל באתרי מכירות נוספים ברשת.

חברת Woojer מעניקה חווית צלילים חדשה למשתמש על ידי הצמדת הוויברציה לגוף האדם בעזרת סאב וופרים קטנים, המחדדים את הצליל עם הרעדה ובכך הופכים צפייה במופע על מסך או משחק מחשב לחוויה שלא מזכירה שום דבר דומה.