חברת סלקום החלה היום לשלוח עדכון חייגנים למנוייה, בעלי מכשירים חכמים, שיאפשר להם שימוש בשירות חיוג השמות DialmyName.

לאחר העדכון יוכלו המנויים להתחיל לחייג שמות. בשלב השני, שיחל בקרוב, בכוונת סלקום לעדכן מרחוק את כרטיסי ה-SIM  של המנויים שלה. לאחר עדכון הכרטיס יוכלו מנויי סלקום להתחיל לחייג שמות במגוון המכשירים שמשווקת החברה. מספר לקוחות סלקום נכון לסוף דצמבר שנת 2010 עומד על  3.394 מיליון במגזר הפרטי והעסקי.

"מדובר בחלק מתהליך של השקת השירות הייחודי שממנו ייהנו לקוחותינו כבר בתקופה הקרובה ונהיה בין המפעילים הראשונים בעולם להשיקו. כחלק מהחדשנות הטכנולוגית אנו שמחים לקחת חלק בשיתוף פעולה זה עם סטארט אפ ישראלי חדשני". 

אסי רוטברט, ממייסדי  DialmyName (NTTM אמר "אנו מברכים את סלקום על תהליך העדכון שמהווה מימוש החזון של DialmyName. אנו מאמינים כי מהפכת חיוג השמות תשנה ללא הכר את האופן שבו כל אחד מאיתנו מחייג ומתקשר. ישראל היא אחת החלוצות באימוץ שירות חיוג השמות שמתבסס על הטכנולוגיה שלנו, אך מאמצינו מכוונים גם לשוק העולמי. בכנס ברצלונה האחרון השגנו פריצת דרך משמעותית, ובמהלך השנה הקרובה אנו מצפים להשקת השרות במספר מדינות נוספות בעולם". 

אלפי שמות חיוג עסקיים נרשמו בישראל

בחודש אוגוסט החלה תקופת רישום מוקדם ללקוחות עסקיים לצורך הגנה על זכויות קניין רוחני. במהלך התקופה נרשמו אלפי שמות חיוג עסקיים, בין היתר על ידי הבנקים הגדולים, חברות הביטוח, רשתות שיווק, חברות אנרגיה וכן אלפי עסקים קטנים ובינוניים.

באמצעות DialmyName, יכולים עסקים לבחור לעצמם שמות חיוג כמו "פרחי רונית" או "בנק לאומי",  שישמשו לחיוג קל וקליט על ידי לקוחותיהם. מחקרים שנעשו בעולם מעידים כי שם חיוג קליט פי 14 מאשר מספר טלפון רגיל ועל כן הוא אטרקטיבי לכל עסק שמעוניין להגדיל את הזכירות והנאמנות של לקוחותיו.