לאור המהפכות בעולם הערבי ובמצרים, ועם ציון שנת השלושים לנסיגה מסיני  יוצא לאור בימים הקרובים במהדורה מחודשת הספר 'שלום שלום ואין שלום'. הספר מסכם את המערכה הגדולה נגד הנסיגה מסיני והמאבק על שלמות הארץ, ויש בו תיעוד של מאות מסמכים וקטעי עיתונות נדירים מאותה תקופה.

הספר 'שלום שלום ואין שלום' יצא לאור לפני 30 שנים על ידי הרב שלום דב וולפא, יו"ר תנועת 'ארץ ישראל שלנו', בהוראה ישירה של הרבי מלובביץ' אליו בעיצומם של ימי הנסיגה מסיני, כדי להראות את האבסורד בהסכמי השלום.

זהו הוא ספר מרתק במיוחד, ובעל חשיבות היסטורית ראשונה במעלה להבנת התקופה בה נוהלה המערכה נגד הוויתורים של ממשלת ישראל בראשות מנחם בגין.

הספר מסודר באופן כרונולוגי, ומוביל את הקורא במנהרת ההיסטוריה של ארץ ישראל מאז מלחמת ששת הימים, מלחמת ההתשה, מלחמת יום הכיפורים ועד להסכמי קמפ-דיוויד. יש בו תיעוד נדיר של מסמכים, מאמרים וקטעי עיתונות מאותן תקופות.

במטה להצלת העם והארץ מציינם כי מחלקת ההוצאה לאור של המטה החליטה להוציא לאור את הספר מחדש, כיוון שהוא אקטואלי מאוד, "למעשה, זה ספר לימוד חובה בכל בית ובכל מוסדות החינוך, שמאפשר את הבנת המשמעות של קדושת ארץ ישראל, הסכנות הטמונות בנסיגות והחובה לשמור על ארץ ישראל לאור האירועים שהתרחשו".

הספר בן 600 עמודים, מודפס על נייר כרומו מהודר, ויופיע בימים הקרובים בכל חנויות הספרים באלפי עותקים, תוך קריאה לנאמני ארץ ישראל להפיץ אותו ככל הניתן.