יודח? השר ישי
יודח? השר ישיפלאש 90

שר הפנים אלי ישי משגר מכתב חדש לשופט גולדסטון ובו הוא מביע את פליאתו לנוכח דבריו האחרונים וההתנערות ממסקנות הדו"ח שהנפיק. מכתבו של השר ישי משוגר לאחר מכתב קודם שנשלח לפני ימים אחדים ובו דרש ישי מגולדסטון להנפיק דו"ח שיתייחס לטרור הפלשתיני ואפילו קבע כי הדו"ח שהנפיק בעקבות מבצע 'עופרת יצוקה' עודד למעשה את הטרור הפלשתיני

במכתבו כותב השר ישי: "לפני שבוע כתבתי אליך מכתב אשר משקף את תחושותיהם של מרבית אזרחי ישראל בעקבות מתקפת הטילים על אזרחי ישראל ויישובי הדרום, הפיגוע באוטובוס במרכז ירושלים והרצח האכזרי של ילדי והורי משפחת פוגל. בעודי כותב לך את מכתבי האישי חשתי כי קלוש הסיכוי שתיענה לבקשתי לסגת מהדוח המעוות המאשים את חיילי צה"ל באישומים חסרי תקדים ושקריים.

לא חסכתי ממך מילים קשות בעקבות הדוח החד צדדי שפרסמה הוועדה בראשה עמדת, וקראתי לך לגנות את מעשי הפשע המתועב המבוצע על ידי ארגוני הטרור הפלסטיניים כלפי אוכלוסיה אזרחית חסרת ישע בשטחי מדינת ישראל".

באשר למאמר ההתפכחות שפרסם גולדסטון כותב ישי: "דבריך היום הפתיעו גם אותי ומצביעים על יכולתך לצאת באומץ ולהודות בטעות ועל כך מגיעה לך הערכה. המסורת היהודית מייחסת חשיבות דווקא לכאלו המכירים בטעותם".

מוסיף ישי וכותב לגולדסטון: "מדינת ישראל מתמודדת עם מציאות לא פשוטה, מציאות אשר דורשת מכל אחד ואחת מבני עמנו תעצומות נפש יום יומיות תוך מאבק בטרור רצחני ובסכנה קבועה לאוכלוסיה האזרחית בלב ליבה של המדינה. למרות זאת, מדינת ישראל, עושה הכול כדי לשמור על ערכי המוסר היהודיים והאוניברסאליים על אף המציאות המאיימת, תוך סיכון מתמיד של חיילינו מול אויב רצחני המקדש את ערך המוות ולא את קדושת החיים".

את מכתבו הוא חותם בקביעה-תקווה ש"דבריך יסייעו לעולם כולו להבין ולראות את האמת וכי ההסתה הפרועה והשקרית נגד מדינת ישראל תקבל תפנית אמיתית, כפי שראוי שיהיה".