ארכיון
ארכיוןפלאש 90

ארגון נפגעי הטרור 'אלמגור' פנה ליועץ המשפטי להורות על פתיחת חקירה פלילית נגד הח"כים שהשתפו בטקס החתימה לאחדות ופיוס בין הרש"פ לחמ"ס.

במכתבם ליועץ כותבים אנשי אלמגור: "החמאס מוגדר כארגון טרור ומי שמשתתף בארוע עם ארגון טרור עובר על חוק הישראלי "פקודת הטרור".

במכתב הם מצטטים בין השאר את סעיפי החוק של הפקודה למניעת טרור הרלונטיים:

סעיף 2 : "אדם הממלא תפקיד בהנהלה או בהדרכה של ארגון טרוריסטי, או משתתף בדיוניו או בקבלת החלטותיו של ארגון טרוריסטי, או משמש חבר בבית דין של ארגון טרוריסטי, או נואם נאום תעמולה באסיפה פומבית או ברדיו מטעם ארגון טרוריסטי, ייאשם בעבירה, ובצאתו חייב בדין, יהא צפוי לעונש מאסר עד עשרים שנה".

כמו כן הם מציינים כי סעיף 4 לפקודה זו מפרט סדרה של מעשים הנחשבים לתמיכה בארגון טרור, ועל פי סעיף זה אסורים גם מעשים הכוללים בין השאר 'דברי אהדה או תמיכה בארגון טרור", כותבים אנשי אלמגור וממשיכים: "תמיכה פומבית בהתאחדות עם ארגון טרור היא שיאו של ביטוי לתמיכה בו ומרוקן מתוכן את רצונו של המחוקק לבדל את הארגונים הראויים ללגיטימיות מארגון שאינו ראוי שיתקיים בשל אופיו".

עוד אומרים ב'אלמגור' כי "בקהיר קם היום ציר רשע נוסף לציר הרשע המזרחי שאליו מצטרפים גם חברי כנסת ערבים הממומנים ע"י משלם המיסים הישראלי. הערבים מתחרים ביניהם בשנאת מדינת ישראל והחיבור מחדש בין ארגוני הפתח והחמס בחסות מצרים הוא רק חזרה גנראלית למה שמצרים  עלולה לעשות  לנו בעתיד לאחר שצברה בכך נסיון  לפני מלחמת ששת הימים, כאשר אפשרה לארגוני טרור פלסטינים לייצא פגועים לישראל מתוך הרצועה, בחסותה ובהדרכתה".

מאיר אינדור, מנכ"ל אלמגור, אומר: "קן הצרעות בקהיר רחש היום באוסף של אוייבי ישראל שההבדל היחידי ביניהם הוא במינון הפומביות של גילויי השנאה והתפקיד הטקטי שכל אחד לקח על עצמו במערכה להכניע את ישראל ולחסלה".

"הימים האלו שבין יום השואה ליום העצמאות מחייבים את הנהגת המדינה בחשבון נפש ובהערכה מחדש של ההסכמים המדיניים שהיא חותמת -האם בסופו של יום אינם מחלישים את ישראל ומשמשים בעיקר מכשירים בידי אוייבנו לכרסם בכח העמידה שלנו עד חיסולנו".