קבוצת חיון משיקה בישראל את סידרה 9, סידרת המחשבים הניידים היוקרתית החדשה של סמסונג. בקבוצה מספרים כי הניידים מאופיינים בביצועים גבוהים, משקל קל של 1.31 ק"ג, דקיקות עם עובי של 16 מ"מ בלבד ואורך סוללה ארוך במיוחד.

הניידים היוקרתיים החדשים, אשר מוגדרים בסמסונג כמחשבי אולטרה-פרימיום, קיבלו את מעבדי הדור השני Intel® Core™ i7/i5, מריצים עד 8 ג'יגהבייט של  RAM וכוללים את טכנולוגיית Intelligent Turbo Boost 2.0. Intel HD graphics המשולבת במעבד החדש, מאפשרת להציג תמונות בבהירות אופטימלית, צבעים חיים ווידאו באיכות HD עם סאונד איכותי. הפיתוח החדשני של סמסונג Fast Booting (הפעלה מהירה של מחשב) מאפשרת למשתמש להתחיל עבודה על הנייד כבר 12 שניות לאחר הפעלתו!

בזכות המאמצים של מעצבים, חוקרים ומפתחים בחברת סמסונג הושגה קלות משקל יוצאת דופן של הנייד, כמו כן פותח סגנון "אוירודינמי" ייחודי לסדרה זו. הניידים של סדרה 9 קיבלה גוף העשוי דיורלומיניום, סגסוגת קלת משקל החזקה פי שניים מאלומיניום פשוט ומשמשת עבור מטוסים. השלדה של המחשבים עברה סדרה אדירה של ניסויים והראתה ממצאים מרשימים בעמידותם. המפתח לעיצוב סדרה 9 היה היופי המעודן, הקמור וה"זורם" בקווי המחשב, שמזכירים מאוד את העיצובים במכוניות על ספורטיביות. מעבר לעידון האסטטי הקווים הזורמים הם גם מאוד שימושיים ומאפשרים החזקת נייד נוחה בידיים.

מסך המחשב בגודל 13.3 אינץ הוא מסוג LED-backlit כולל תצוגת SuperBright Plus מאפשר הצגה של 16 מיליון צבעים, המציג תמונה עשירה וחדה וגם מעלה את ביצועי את המערכת עצמה. חיישני התאורה וטכנולוגיית Auto Display Brightness מאפשרים התאמת תאורת המסך לפי תנאי התאורה סביב המחשב. כך מותאמת לה תאורה מושלמת לעיני המשתמש ונשמרת סוללת הנייד.

הנייד של סמסונג מסדרה 9 משתמש בזיכרון  (SSD) של 128/256 ג'יגהבייט. הזיכרון מאפשר הרבה יותר מקום לשימוש מאשר הניידים המשתמשים ב- HDD. טכנולוגית Fast Start ושימוש  ב-SSD מאפשרים למחשב לצאת ממצב רדום בתוך 3 שניות בלבד. ה- SSD גם לא יאבד את המידע בגלל הפסקת חשמל פתאומית עקב ניתוק סוללה.

טכנולוגיית  PowerPlusוסוללת הליתיום-פולימר של ניידי סדרה 9 מאפשרות עבודה עד פי שלושה מניידים אחרים. Samsung PowerPlus היא טכנולוגית ייחודית של אופטימיזציה של הטענת סוללה לנייד המאריכה את זמן עבודתו. שינוי הגדרות ל- “Battery Life Extender Mode” ו- “Express Charging Mode” מאפשרים להשיג יותר זמן סוללה בהתאם לצרכים.

משטח המולטי טאץ' -  SuperButton נועד לשפר את הקלות והידידותיות בניווט. למשטח המגע ציפוי זכוכית וחיישן אימג'ים, שמשמעותו כי הסמן על המסך לא יקפוץ עוד סביב המסך.

"כאשר סמסונג עיצבה מחשב נייד פרימיום בסידרה 9 היא רצתה להציע לבעלי המחשב חוויה בלתי נשכחת ללא גבולות. מחשב סידרה 9 משלב בהצלחה עיצוב אלגנטי, ביצועים גבוהים וקלות שימוש במחשב דק במיוחד וקל במיוחד", אמר ארמו דריהם, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת חיון. 

מחיר : 7999 ש"ח