עמידרור
עמידרורפלאש 90

העיתון 'הארץ' ממשיך במה שנראה כסימונו של ראש המועצה לביטחון לאומי, האלוף במיל. יעקב עמידרור, ולשם כך קושר בין עמידרור לאחים עופר.

העיתון מפרסם היום בכותרתו כי עמידרור הועסק בעבר על ידי האחים עופר כדירקטור באחת החברות שלהם, ואת תפקידו זה עזב לפני שנכנס לתפקידו הנוכחי כראש המועצה לביטחון לאומי.

העיתון מציין בדיווח את עמדותיו התקיפות של עמידרור בסוגיית הגרעין האיראני ואת דבריו אתמול באשר לפרשת האחים עופר ולפיהם "ישבתי בדירקטוריון בחברת צים ובחברה לישראל, ולמיטב ידיעתי הן אינן קשורות לפרשה", אמר והוסיף: "אין לי מושג ירוק על העסקים האחרים של משפחת עופר וגם לא שאלתי על כך. אני לא מטפל בפרשה כי הייתי חבר בדירקטוריון של חברות בשליטתם. לא התקבלה כל החלטה בנושא אבל זה השכל הישר שלי. מה שאני חושב על הפרשה אני אומר למי שצריך".

ב'הארץ' מציינים כי עמידרור אינו היחיד מבכירי מערכת הביטחון שהועסק על ידי האחים עופר. בהקשר זה מציינים גם את מנכ"ל משרד הביטחון פנחס בוכריס, ואת ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי, אולם דווקא עמידרור זוכה לכותרת העיתון, עובדה המחזקת את התחושה שמדובר בעוד מאמץ מצידו של העיתון להכתים את שמו של עמידרור, כפי שאירע בחודשים האחרונים מספר פעמים, בעיקר בימים שטרם כניסתו לתפקידו במועצה לביטחון לאומי. כזכור באותם ימים פורסם דיווח אודות אמירות שלו על הצורך לירות במי שמביע חשש בשדה הקרב וסוגיות נוספות.

בתגובה על כותרת זו ב'הארץ' אמר ח"כ אריה אלדד: "הארץ" פרסם כותרות מחמיאות לאולמרט בשעה שהוא קיבל לכאורה שוחד. אם "הארץ" יכול לבצע רצח אופי בעזרת כותרת של עלילת דם בלי לעבור על החוק - כל אחד יכול.