ישראל שלי במפות
ישראל שלי במפותמועצת יש"ע

מועצת יש"ע הוציאה לאחרונה אטלס "ישראל שלי במפות", זאת כחלק ממערך הסברה נרחב על מעמדם של שטחי יהודה ושומרון.

מנכ"ל מועצת יש"ע, נפתלי בנט, סיפר לערוץ 7, "נגמרו הימים שניתן לאחרים להגדיר את השיח הציבורי, לעוות את העובדות, אנחנו עולים למגרש ויוצאים להלחם".

"באטלס מופיעות 14 מפות בהן, מפה אחר מפה אנחנו מנפצים מיתוסים. כמה יהודים בעולם יודעים שישראל היא רק 0.2% מגודלה של ארה"ב, כמה ישראלים ש-80% מאירועי התנ"ך קרו ביהודה ושומרון, כמה ישראלים יודעים ששטח מדינת ישראל היום הוא רק רבע משטחו המקורי שהוענק במסגרת המנדט הבריטי?".

בנט מספר כי במועצת יש"ע הבינו שהאויב הכי גדול של מדינת ישראל, הוא הבורות, "בערכת המפות הזו עם מידע תמציתי וגרפי אנו מציידים ומחכימים את השגרירים שלנו, שזה כל אחד מאיתנו שבא במגע עם הציבור הכללי"

מנכ"ל מועצת יש"ע סיפר על הביקוש הרב של האטלס, "לקראת כנס שגרירי אירופה שנערך בצרפת, ביקש סגן השר איוב קרא 40 ערכות וכשהוא הראה אותן לשגרירים האירופאים, הם נדהמו מהנתונים - הם לא ידעו שמתל אביב עד הקו הירוק יש רק 15 ק"מ. לצערי הבורות בארץ לא פחות מהבורות בחו"ל".

"ערכת המפות הזו עם מאמצים הסברתיים שונים כבר מראים לנו שינוי, עיתונאים שחשבו שאפשר לפנות התנחלויות מודים עכשיו  שאי אפשר סתם כך להעיף אותן, חכי"ם ושרים ביקשו עוד מפות כאלו ואני חושב שאנחנו רק בתחילת הדרך. אני קורא לכולם להכנס לאתר מועצת יש"ע או אתר 'ישראל שלי' ולהוריד את המפות ולהזמין אותן", סיכם בנט.