מחזירים. טויוטה
מחזירים. טויוטהפלאש 90

טויוטה מצטרפת לתחרות המכוניות ההיברידיות. אחרי רנו פלואנס Z.E החשמלית ושברולט וולט, הגיע תורה של טויוטה. החברה היפנית השיקה את 'טויוטה פריוס פלאג-אין', המציגה את הטכנולוגיה שתוביל את שוק החשמל בתחום הרכב בשני העשורים הבאים, כפי שטוענת היצרנית.

ברכב יש מנוע משולב אשר מורכב ממנוע בנזין, מנוע חשמלי ויכולת אגירת אנרגיה ולפי חישובי החברה, עלות הנסיעה בפריוס זולה ביותר - 1.7 ש"ח לנסיעה של 24 ק"מ, (לפי המחיר כיום). המנוע החשמלי יכול להניע את הרכב לאורך של כ-24 ק"מ, זאת לעומת 2 ק"מ בלבד בדגם הקודם של הפריוס.

שעה וחצי בלבד, דרושה בשביל הטענה מלאה של המצבר החשמלי בטויוטה החדשה, והטענה זו יכולה להיות בשקע ביתי רגיל. זאת בשל צריכת החשמל הדרושה לרכב - זרם של 10 אמפר. על פי הנתונים שמפרסמת החברה, הרכב ישרוף בנזין בכמות של כ-50 ק"מ לליטר.

בכוונת חברת טויוטה, לשווק את הפריוס החדשה בכמות של כ-400 יחידות לשנה במשך השנים הראשונות ועלותה תהיה בין 170,000 ש"ח ל-200,000 ש"ח, תלוי במס שמדינת ישראל תטיל על הרכב - דבר שייקבע על פי ההגדרה שיתנו למכונית - היברידית או חשמלית.