הכנסת מתרגלתחזקי עזרא
 
בשעה 11:00 בדיוק נשמעה ברחבי הארץ אזעקת תרגול בה התבקשו אזרחי ישראל להגיע למרחב מוגן. אזעקה נוספת צפויה להישמע בשעה 19:00 כדי לבחון את איתור המרחבים המוגנים במתחמי הבית והמשפחה.
 
נזכיר כי החל משעות הבוקר מכונס הקבינט הביטחוני במתקן התת קרקעי לתרגול ניהול מלחמה. בבוקר ניהלו הכוחות תרחיש של נפילת טיל לא קונבנציונאלי בנצרת עילית. בהמשך היום יתרגלו הכוחות תרחישים נוספים בהם נפילות טילים על מתקנים אסטראטגיים, והתפרצות חומרים מסוכנים במרכזי אוכלוסיה.
 
פיקוד העורף יתרגל במהלך היום בין השאר גם חילוץ לכודים ממבנים הרוסים ברחבי הארץ. עוד תתורגל התמודדות עם מתקפת סייבר שתשתק את תחנת הכוח 'אורות רבין', ותיבחן מציאות בה שליש מאספקת החשמל הישראלית יושבת.
 
במהלך היערכות הקבינט אמר השר להגנת העורף מתן וילנאי כי מדובר ב"תרגול המשמעותי ביותר שנערך אי פעם בעולם, ואנחנו מראים גרף שיפור מצוין. ההיערכות בהיקף כזה איננה תכונה ישראלית טיפוסית, אך בזכות הרצינות של הממשלה הזו, אנחנו רואים כאן שיתוף פעולה חסר תקדים של כל הרשויות. אני מבקש מכל אחד מחברי הממשלה להוות דוגמא לציבור הסובב אותו ולתרגל בשיא הרצינות".
 
בהישמע האזעקה בשעה 11:00 הפסיק יושב ראש הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, את דיון המליאה לעשר דקות. היו"ר וחברי הכנסת התפנו אל המרחב המוגן מאחורי אולם המליאה, אליו הגיע גם השר להגנת העורף מתן וילנאי. היו"ר ריבלין אמר בתום התרגיל: "אנחנו רואים חשיבות מיוחדת בכך שהכנסת לוקחת חלק בתרגיל, לא רק ככל אזרחי המדינה אלא גם בהיותה מאוימת ויעד למתקפות. יש משנה תוקף לתרגול שלנו וליכולת של השרים, הח"כים ועובדי הבית להתפנות בזמן קצר לאזורים מוגנים. משמר הכנסת וגורמי ההצלה ערוכים כדבר שבשגרה לכל תרחיש, וברחבי הבנין הוקצו מרחבים מוגנים רבים".