מנחם בן
מנחם בן

חברת קסטינה תקשורת וקשת החליטו להשעות את העיתונאי ומבקר הספרות מנחם בן מהשתתפות בתוכנית "דיבור ישיר" לאחר התבטאויותו בגנות הקהילה ההומוסקסואלית.

ביום ראשון זומן בן לבירור על ידי הפקת התוכנית דיבור ישיר והוחלט להשעותו מהשתתפות בתוכנית עד להודעה חדשה. מנחם בן הודיע מצידו הודיע כי מאס בתוכנית ואינו מעוניין בה. קשת לא לבד. לאחר שבן הביע סלידה מתופעת ההומוסקסואליות בראיון עיתונאי הוחלט ב"מעריב" להפסיק את פרסום טורו. עם זאת, הוא לא פוטר מ"מעריב".

בראיון לערוץ 7 מדגיש בן כי מאס במילא מהתוכנית "דיבור ישיר" שמיצה אותה, "אלירז שדה הוא לא מלך החכמים, גואל פינטו לא יכל להסתיר את קינאתו - אין לי כח לחנפים צבועים, עויינים, חתרנים ומפוחדים", אמר.

לדבריו, הפרשה החלה לאחר שהעיתונאי אמנון לוי חטא בדיבה כלפיו שערך את התוכנית "הפנים האמתיות של מנחם בן", במהלכה טען כי מנחם בן קורא להכניס את ההומואים לבתי הכלא, "זו דיבה חמורה שהוצאה עליי. זה שקר טוטאלי מוחלט. אמרתי שאסור לפגוע בהם אך יש לחוקק חוק שיעצור את התפשטות התופעה. יותר ויותר נפשות צעירות נלכדות בתופעה הזו ויש לעצור אותה עכשיו".

בן אומר כי העליהום התקשורתי עליו אינו מרתיע אותו וכי אין בכוונתו להתנצל, "אני לא מרגיש שהסתבכתי עם הברנז'ה - הם הסתבכו איתי".

ולסיום, איך החיים בישוב נופים בשומרון? "אני גר בבית מופלא עם בוסתן גדול במרחק של 35 דקות מהאולפן בהרצליה. זה דבר נפלא. יש לי סוג של קנאה בקהילה הדתית כמו בישוב יקיר הסמוך אלינו אבל יש לי כאן שכנים מקסימים ואני מקווה שהדבר ילך ויתגבר".