נתניהו בוועידת הנשיא
נתניהו בוועידת הנשיאצילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הבוקר (רביעי) דיון לקראת המחאה הצפויה מצד פעילים פרו פלסטינים בנמל התעופה בן גוריון בסוף השבוע.

מלשכת ראש הממשלה נמסר הבוקר כי נתניהו הנחה את כוחות הביטחון להימנע מחיכוכים מיותרים עם הפעילים הפרו פלסטינים. "לכל מדינה יש זכות למנוע כניסה של פרובוקטורים ומפרי סדר לתוך גבולותיה", נמסר מלשכת נתניהו. "כך נוהגות כל המדינות המתוקנות, וכך תפעל גם ישראל. יש לשמור על הסדר, ולמנוע את שיבוש מהלך החיים התקין של אזרחי ישראל".



בתום הדיון הטיל נתניהו על השר אהרונוביץ' להמשיך ולרכז את ההיערכות למניעת חדירה לתוך גבולותיה הריבוניים של ישראל.

השר לבטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', הזהיר אתמול את הפעילים הפרו-פלסטינים המתכוונים להגיע לארץ בטיסות בסוף השבוע ולעורר מהומה בשדה התעופה. "אותם חוליגנים שינסו להפר את החוק והסדר לא יורשו להיכנס לישראל", הצהיר, "הם יוחזרו לארץ מוצאם בהתאם לדין ולאמנות הבינלאומיות. המסר שלי הוא חד וברור - דעו שדרככם לא תצלח, טוב תעשו אם תמנעו מהגעה לארץ".



"בימים הקרובים צפויים להגיע מאות פעילים קיצוניים מרחבי אירופה במטרה ליצור פרובוקציות, מחאות בלתי חוקיות ולפגוע בלגיטימיות שלנו בארצנו", הסביר אהרונוביץ', "אני רוצה להבהיר כי כמדינה ריבונית ודמוקרטית, לא נאפשר לבצע תעמולה, התססה והפגנות בלתי חוקיות - לא בשדה התעופה ולא בכל מקום אחר".