בייבי סיטר יעיל: מארז ה DVD של לולי
בייבי סיטר יעיל: מארז ה DVD של לולי

ערוץ לולי, מבית קבוצת הופ!, משיק לראשונה מארז DVD המכיל  5 דיסקים עם תכנים אהובים מהערוץ, המותאמים לעולם התוכן של הפעוטות ומסיעים בקידום מיומנויות חשיבה, פיתוח הדמיון והעשרה שפתית בדרך מהנה וחווייתית לקטנטנים.

כל אחד מהכותרים עוסק בנושא אחר מעולם הפעוטות:

·         לולי אוהב לאכול- הדיסק העוסק בתזונה נכונה לפעוטות, ומכיל בין היתר את "שיר האוכל" המוכר מהערוץ. עוסק ביתרונות של אכילת פירות וירקות ומכיל פרקים מתוכניות אהובות, ביניהן: בוני דביבוני, משחקי מחבואים, ועוד.

·         לולי משחקי הגיון-  הדיסק עוסק בהיכרות ראשונה של פעוטות עם משחקי חשיבה המלמדים מספרים, צורות ועוד, וכולל פרקים של הסדרות: אני סופר, בוטי רובוטי, בולי בלבולי וספר הצורות.

·         לולי צבעים- הדיסק עוסק בלימוד עולם הצבעים, מכיל פרקים מתוך תוכניות הערוץ המתמקדות בצבעים ביניהן: הצבעים של קשת, צבע וצליל ועוד

·         לילה טוב עם לולי- הדיסק עוזר להתכונן לקראת השינה, משרה אווירת רוגע ושלווה ומרגיע את התינוק לקראת שינה. מכיל בין היתר שירי לילה טוב ושירים מרגיעים לפני שינה, ועוסק בנושאים הקשורים לשינה- אמבטיה והקראת סיפור.

·         לולי וחברים- החברים של לולי, קוקו הארנב, טוק טוק ותותי ובלבולי משחקים ונהנים יחד. הדיסק מסייע ונותן כלים להתמודדות רגשית וחברתית.

לולי - פטריק וחבריו

מחיר: מארז לולי, מיועד לגלאי 0 – 4,  99.90 ₪.

משווק ע"י חברת פלי רקורדס.