הרב אוריאל מלכה
הרב אוריאל מלכה

אורטל מלכה, אשתו של הרב אוריאל מלכה ז"ל שנספה באסון הכרמל לפני שבעה חודשים, ילדה לפנות בוקר את בתם השישית. כך אישר אחיו של הרב אוריאל, דוד מלכה, לערוץ 7.

מוקדם יותר השבוע סיפר דוד מלכה לערוץ 7 על הציפייה ללידה המתקרבת, "אנחנו יהודים מאמינים. ומאמינים שהכול משמיים. ראינו פה אצבע אלוקים בכל מה שקרה".

"אנחנו רוצים להתמקד בחיים זה מה שהרב אוריאל היה רוצה שיקרה. ההתמודדות של המשפחה לא פשוטה, אורטל צריכה ללדת בימים הקרובים והיא מתמודדת עם מציאות יומיומית לא פשוטה", הוסיף הדוד.

הדוד דוד אף ציין, כי "אנחנו רוצים להודות לתושבי קרני שומרון על כל הסיוע למשפחה. אבל זה לא קל, לא רגשית ולא מעשית, כל ההתנהלות צריכה להתחיל מאפס. גם פרנסה וגם בכלל לגדל את חמשת הילדים ואי"ה את הילד השישי".

אורטל מלכה מצטרפת לכמה מנשות הנספים באסון אשר ילדו מאז האסון ילדים לנספים. בחודש מאי ילדה עינב ברמי, אלמנתו של צוער שב"ס מישר ירון ברמי ז"ל שנספה באוטובוס הצוערים באסון הכרמל, בן בבית החולים בבאר שבע. כחודש לאחר האסון בכרמל ילדה אולגה אוחנה, אלמנתו של כפיר אוחנה ז"ל מאופקים שנספה באסון אוטובוס הצוערים בשריפה בכרמל, בן בניתוח קיסרי בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע". עשרה ימים לאחר שמת מפצעיו הכבאי דני חייט, שנפצע אנושות בשריפה, ילדה אלמנתו חופית את בתם בבית החולים העמק בעפולה.