ילקוט בית ספר
ילקוט בית ספרפלאש 90

משפחה ממוצעת שלה כמה ילדים בגילאי בית הספר מוצאת את עצמה מוציאה אלפי שקלים בחודש אוגוסט, לקראת השיבה לבית הספר. להלן שלל עצות שיוזילו את ההוצאות בצורה משמעותית.

קניית ספרים ניתנת  להוזלה משמעותית במספר דרכים:

1. ניתן לקנות דרך  תלמידים הגדולים בשנה (בהנחה שרוב הספרים ברובם לא השתנו) משכבת הגיל של ילדכם.

2. חנויות רבות מוכרות היום ספרים יד שנייה, פרט לחוברות. חבל להוציא כל כך הרבה כסף על ספרים שלא יהיה בהם שימוש חוזר בעתיד. כמו כן ניתן למכור לחנות ספרים שונים הנמצאים ברשותכם ותמורתם תקבלו זיכוי לקנייה בחנות.

3. בבתי ספר שונים קיים פרויקט השאלת ספרים. יש לבדוק מה הבית ספר נותן ומה אתם ההורים צריכים להשלים, זה משתלם יותר בכיתות גבוהות מכיתה י ומעלה ובטח לא משתלם למשפחה שיש לה ילדים עוקבים מבחינת הגילאים.

4. לארגן קבוצת רכישה של ספרים/חוברות ע"י קנייה מרוכזת, יכול להוזיל בעשרות אחוזים את ההוצאה.

מעבר לספרים, קניית יומן/מחברות עם דמויות מפורסמות עולה פי כמה ממחברות רגילות. כדאי להסביר לילדים שבאמת חבל לזרוק כל כך הרבה כסף על הוצאה זו. ניתן להתאגד לקנייה מרוכזת תוך קביעת מחיר ע"י הפיסבוק. מי יהיה הילד שירים את הכפפה בכל בתי ספר בתיאום מול ועדי הורים?

איפה קונים ספרי לימוד באינטרנט?

הנה שלוש חברות אשר ניתן לקנות דרכן ספרי לימוד דרך האינטרנט. השאלת ומכירת ספרי לימוד משומשים - חברת Bookmarket.co.il   ספרי לימוד, בעיקר חדשים - books4u.co.il   ספרי לימוד בהנחות לכמות - sefernet.co.il   

טיפ נוסף לרכישת ספרים בזול כרוך בנסיעה דרומה. מי שמתכוון לנפוש באילת יכול לנצל את הפטור ממע"מ בעיר הדרומית ולהוזיל י ספרי הלימוד ב-16.5%.

ציוד- יש להכין רשימה מסודרת מה באמת הילד צריך ומה יש בבית ולא לחכות לקראת פתיחת שנת הלימודים, אז יש לחץ רב וקונים מתוך לחץ. בעידן הקופנים יש מבצעים משתלמים מאוד בתחום זה, כדאי לבדוק וזה בהחלט יכול להוזיל משמעותית את ההוצאה במאות שקלים. גם פה ניתן לפעול דרך הרשתות החברתיות להשגת מחירים טובים.

לשאלות ותגובות:

שי אבו - יועץ פעמונים [email protected]

לאתר פעמונים