גלן בק
גלן בקצילום: פלאש 90

ד"ר גדי אשל, מפעילי ארץ ישראל בצפון, מתנגד בתוקף לדבריה של חברת מועצת עיריית ירושלים לשעבר , מינה פנטון בגנותו של השדרן אוהב ישראל גלן בק.

פנטון, שהתראיינה אתמול בערוץ 7, הביעה התנגדות נחרצת לאירועי התמיכה שעורך בק בישראל וטענה כי הוא פועל משיקולים מיסיונריים.

אשל מבהיר בשיחה עם ערוץ 7 כי הנוצרים מסוגו של גלן בק הם מאמיני תנ"ך ולא מיסיונרים. "תכלית האמונה של נוצרים אלו היא זה שהתורה והתנ"ך נצחיים וקודמים לברית החדשה, זאת בניגוד לכל הנוצרים הקונוונציונאליים המוכרים: הקתולים, הפרוטסטנטים למיניהם, ואפילו כנסיות נוצריות גדולות בארה"ב, כמו הפיסקופלים, ששותפים בהחרמת ישראל"

ד"ר אשל מציין כי "היריקה וההתכחשות לידידים ואוהבים-ללא-מצרים וללא תנאי, היא כפיות טובה שאין למעלה מימנה. היריקה וההתכחשות לידידים ואוהבים-ללא-מצרים וללא תנאי, היא מעשה התאבדותי", מדגיש.

"ההתכחשות והיריקה בפרצוף של ידידים וחסידי אומ"ה, היא מעשה שנזקו הפוטנציאלי אדיר: יש חשש שההתנהגות הפזיזה, כפוית הטובה, הפאראנואידית, תביא איתה גל אנטישמיות כתוצאה מהתדהמה אצל אותם מאמיני התנ"ך, שרוצים אך טוב לישראל", אמר.

לסיום מדגיש ד"ר גדי אשל, "השיקול של "ובחרת בחיים": מול ג'יהאד מתגבר, מול נשיא (ארה"ב) עוין וגרסא דינקותא איסלמית, התשובה שלנו - יריקה על בעלי הברית הנאמנים והעיקריים שלנו בעולם? היא מעשה התאבדותי: מי נותן לאותם מלעיזים את הסמכות ואת הדרור, לפגוע כך בישראל? בכולנו?".