"אין מקום לתפילה משותפת"

ח"כ ניסים זאב (ש"ס) וח"כ דני דנון (הליכוד) שני חברי הכנסת ממקורביו של השדרן האמריקני גלן בק מתנגדים בתוקף להחרמת הפסטיבל שעורך הערב בירושלים.

זאב הסביר בראיון לערוץ 7 כי "אמנם אין מקום לתפילה משותפת ליהודים ונוצרים ואף שוחחתי על כך עם רב הכותל. רב הכותל הדגיש כי אין שום תפילה מיוחדת שיכולה להשפיע על היהודים מעצם התפילה, אין ספק שזה לא ראוי".

זאב סיפר על בק, "בק הוא אם פרו ישראלי ובאידאולגיה של הקואליציה בישראל, הוא מחזק את מעמדה של ישראל בפני מליוני אנשים שמאזינים לו. אני לא סבור שהוא עושה פוליטיקה על ידי התפילה. כל הפגישות שלנו הם פוליטיות ואני לא משתתף בתפילות האלו. אני לא חושש ממנו ואני לא חושב שיש לו רצון שיהודים יתנצרו, אבל אני שב ומדגיש שאין מקום לתפילה משותפת בין שתי הדתות".

חבר כנסת נוסף המקורב לגלן בק הוא יו"ר הליכוד העולמי, ח"כ דני דנון (הליכוד)  שאמר כי "בחודש הקרוב נתמודד מול מאבקים רבים בזירה הבינלאומית וכאשר באים ידידי ישראל לתמוך במדינת ישראל צריך להושיט להם יד. אני לא מסכים עם כל האמירות ולא אסכים לכל האמירות בעתיד, אבל שרואים את פעילות ההסברה של בק בעניין המשט והרצח באיתמר אין ספק שצריך לחזק אותו".