שלום שמחון ושרון קדמי
שלום שמחון ושרון קדמייורם כהן

שר התמ"ת, שלום שמחון, ביקר היום (חמישי) במועצה האזורית גולן. את ביקורו פתח השר במפעל 'בית אל' אשר באזור התעשייה בני יהודה המייצר מערכים וקווי ייצור למזון. משם המשיך למפעל 'אר"י' בכפר חרוב, המייצר שסתומי אוויר המאפשרים הגברת זרימה בקווי הולכה של מים וביוב.

בכפר חרוב, קיבלו את פני השר פעילים המתנגדים להמלצות ועדת קדמי להורדת מחירי מוצרי החלב, שקיימו מחאה שקטה ועטו חולצות בדמות כתמי פרה. השר חיבק את הפעילים, אמר להם שהוא מזדהה עם המסר "העם דורש חלב ישראלי", הצטלם עם אחת הפעילות כשהוא לבוש בחולצת המאבק והצהיר כי בשונה מהדעה הרווחת, צפויות המלצות וועדת קדמי להיטיב עם הרפתנים כפי שהטיבה הרפורמה ברפת עם הרפתנים, בסופו של תהליך, על אף שעוררה בשעתה התנגדות.

במהלך הסיור בגולן, שמע שר התמ"ת שמחון ממנהלי המפעלים על מחסור חמור בעובדים בתחום הטכני ומקצועות המתכת ואמר כי "זוהי הזדמנות לעודד זוגות צעירים לעבור לגולן, המציע רמת חיים וחינוך גבוהים ביותר ושוק עבודה שרעב לעובדים אקדמאים ומקצועיים במגוון רחב של מקצועות".  ראש אגף הכשרה מקצועית במשרד התמ"ת, שלום בן משה, אישר בו במקום תקציב להכשרה פנים מפעלית על מנת לסייע למפעלים באזור להדביק את הביקוש לעובדים.