במוסך של טייסת הקרב ה-58 בבסיס חיל האוויר אגלין בפלורידה חגגו את הכנסתו לשירות של ה-F-35 מהדגם להמראה ונחיתה רגילה. ה-F-35 הראשון של אגלין (AF-9) הגיע לבסיס ב-14 ביולי, ושבוע לאחר מכן הגיע גם המטוס השני (AF-8).

מפקד פיקוד ההדרכה האווירית והאימונים, גנרל אדוורד ריס ג'וניור, אירח יותר מ-500 אנשים שהגיעו לטקס הצגתו של ה-F-35 מהדגם המיועד לחיל האוויר האמריקני.

מפקד כנף הקרב ה-33 של חיל האוויר האמריקני, קולונל אנדרו תות'; סגן הנשיא הבכיר בלוקהיד מרטין ומנהל תוכנית ה-F-35, לרי לוסון; והסנטור מפלורידה דון גץ, דיברו כולם בזכות התוכנית ושבחו את העידן החדש בתעופה הטקטית, "ב-15 השנים האחרונות עברנו דרך כה ארוכה בקידום טכנולוגיית התעופה, כך שהיכולות של ה-F-35 לא היו נתפסות עבור האחים רייט", אמר ריס. "הבאנו לחזית הקדמית את כל הלקחים שנלמדו, והזרועות האוויריות שלנו ושל בני בריתנו ייהנו עכשיו מהיכולות הכבירות האלה באוויר".

מטוסי ה-F-35 שהגיעו לאגלין הורכבו, נבדקו וצויידו לאספקה במפעלי לוקהיד מרטין בפורט וורת', טקסס.

בשנים האחרונות הוכנו במרכז האימונים המשולב הראשון מסוגו שהוקם בבסיס מערכי לימוד וציוד להדרכת טייסי קרב ואנשי תחזוקה. המרכז כולל כיתות לימוד אלקטרוניות וסימולטורים מהחדישים ביותר בעולם. טייסים ואנשי תחזוקה עתידיים ילמדו כיצד להטיס ולתחזק את ה-F-35.

תות' סיפר כיצד המתקנים המשולבים החדשים יאפשרו אימון יעיל, "זהו המקום שבו אנשי תחזוקה עתידיים, טייסים ומנהיגים בעולם ה-F-35 ילמדו את אומנותם, כאשר מרכז האימון האקדמי יהיה אבן היסוד בקמפוס. בסופו של דבר, כ-2,200 אנשי תחזוקה ו-100 טייסים יעברו דרך דלתות בית הספר שלנו בכל שנה".בדבריו לקהל העיר לוסון על שיתוף הפעולה ההדוק שקיים בין כנף הקרב ה-33 וה-F-35, וציין כי צפוי עתיד ארוך לצוות המשותף. לאורך חיי התוכנית, 59 מטוסי F-35 ירכיבו את צי מטוסי הקרב בבסיס חיל האוויר אגלין.