רשת 'שופרסל' החליטה על השקת 'קו לבן' – קו מוצרים מוזל שיכלול כ-80 מוצרים הזולים בממוצע בכ-40%-50% מהמותג המוביל אשר יכנסו למכירה עד ה-31/12/11. קו המוצרים החדש יעניק חסכון משמעותי למשפחה ממוצעת.

בין המוצרים המושקים בשלב זה: אקונומיקה, נוזל כלים, מרכך כביסה, נוזל רצפות ואבקת כביסה. כל ספקי קו מוצרי הבייסיק לשופרסל הינם ספקים ישראלים בשלב זה.

נשיא ומנכ"ל שופרסל אמר היום כי "השקת הקו הלבן הינו מהלך ראשוני ומוביל בשוק הקמעונאות בישראל בהתאם לרוח התקופה. הקו הלבן, הנמכר בהוזלה של כ-40%-50%, נותן מענה אמיתי לצורך הקיים בשוק הישראלי והינו חלק מסדרת מהלכים שעושה הרשת במטרה להוביל הוזלות משמעותיות לקהל צרכנינו".

מנהל עסקים ראשי בשופרסל, ריצ'י הנטר, אמר היום כי "השקת הקו הלבן משלים למותג הפרטי וכולל קו מוצרים שונים עם תכונות שונות ממוצרי המותג הפרטי שופרסל. הקו הלבן משולב באסטרטגיית הרשת, בדומה לרשתות מובילות בעולם, כגון: טסקו וקרפו. מדובר בקו מוצרים שאיננו ממותג, בתחום המזון, הטואלטיקה והפארם, העומד בכל התקנים בדומה לעולם. מדובר במהלך סודי שעבדנו עליו 6 חודשים, בעקבות הצלחתו, החלטנו לצאת בקו לבן שיגיע לכ-80 מוצרים עד ה-31/12/11". 

סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל, אלי גידור, אמר "על מנת להמשיך ולהוזיל את סל המוצרים לצרכן הישראלי, פיתחנו יחד עם ספקים ישראליים מוכרים את הקו הלבן – קו מוצרים במחיר לכל כיס. הספקים המייצרים את הקו הלבן הינם חלק מהתעשיה הישראלית ששופרסל גאה לעבוד איתה. אנו גאים לעשות מהלך חשוב זה ומודים לספקים הישראליים אשר פיתחו קו לבן אשר מוזיל את סל הצריכה הישראלי".