לנוכח קביעת היועץ המשפטי לממשלה בשנת 2003 שפרסום "עבודה עברית בלבד" באתר אינטרנט הוא מעשה מנוגד לחוק, החליטו פעילי ימין לפעול ב"הפוך על הפוך" ולהביא לפרסום מתוחכם יותר של מפעלי עבודה עברית.

במטרה לעקוף את "חוק ההסתה לגזענות" יצרו פעילי ימין בימים האחרונים אתר אינטרנט חדש תחת השם 'שוויון הזדמנויות בתעסוקה' המעודד פרסום אתרים בהם מועסקים מיעוטים כערבים ומהגרי עבודה.

לדברי העומדים מאחורי היוזמה מטרת האתר היא להגיב על הקיפוח ממנו סובלים המיעוטים, וכך ב"הפוך על הפוך" יוכל כל אדם לבחור האם הוא נכנס לרשת המעסיקה עובד זר או ערבי ובכך לעודד את התופעה, או שיעדיף לפנות לרשת המקבילה באותו אזור, רשת שכביכול מפלה את המיעוטים.

מפעילי האתר אף מספרים כי הם פונים בעיקר לאנשי שמאל על מנת שיוסיפו לרשימת העסקים שבאתר מקומות בהם עובדים מהגרי העבודה וערבים מתוך מחשבה שבכך יעודדו את העסקתם, ו"מקווים שבכך יוכלו לסייע לשני הצדדים. אלו המעוניינים ב"עבודה עברית", דבר הנתפס בעיני אנשי השמאל כגזענות, יבחרו ללכת לרשת המקבילה באותו אזור שאינה מעסיקה מיעוטים, ואלו המעוניינים לקנות דווקא אצל מהגרי העבודה והערבים כהזדהות סולידרית עם מצבם יעשו זאת".