להקה חדשה פורצת לשוק המוסיקה בסערה בימים אלה ומביאה לנו טעם חדש ומתוק בפיוטים. מדובר בלהקת קטורת המגישה לנו מרקחת של מוזיקת עולם, בשילוב חזק של פיוט מזרחי איכותי מטובל היטב בניגוני חצרות חסידיים. קוקטייל משובח של סגנונות, ממש כמו בסממני הקטורת בבית המקדש, עליה נאמר "מפני שהקול יפה לבשמים".

קטורת התחילה את דרכה לפני כ-3 שנים במסע פיוטי סליחות בעיר דוד הקדומה, שיצר חיבור מרתק של מוסיקאים יוצרים המביאים עימם את צלילי העבר מסביב לעולם אל תוך העכשווי. מזה 3 שנים מתקבצים יחדיו חבורת המוסיקאים, יושבים יחדיו ומעבדים פיוטים בסגנונות שכל אחד הביא עימו מנסיון חייו.

שישה מוזיקאים מונה הלהקה: רפאל ממן, ניר שחל, גלעד חזן, גבריאל פיסק, אייב דורון ויונתן פיאלקה המנגנים כל אחד על שלל כלי נגינה. השילוב בין החברים יצר סגנון של מוסיקה יחודית המגיעה משורשי הפיוטים המרגשים של עדות ספרד. השירים מושפעים מניגוני מרוקו, אלג'יר, טורקיה ופרס, ומשתלבים להם דרך שביל הקסם של הודו, נפאל ואירלנד. המוטו של קטורת הוא לנגן וליצור התחדשות שמחה. לאחרונה עלה הרעיון להוציא אלבום שיעשה טוב לכלל הציבור ויפיץ הלאה את הבשורה.

אלבום הבכורה של הלהקה שרואה אור בימים אלה נקרא 'כנפי שחר'. באלבום החדש עיבודים מדהימים לפיוטים של הימים הנוראים כמו עת שערי רצון, אחות קטנה, בזכרי על משכבי ואחרים - כמו גם פיוטים ושירים מקוריים נוספים כמו ידיד נפש ואליך – שהצד השווה שבהם הוא מוסיקת עולם משובחת שעוטפת אותם ונותנים למאזין את כל המרחב שהנשמה זקוקה לו. האלבום יפתח לכם את השנה החדשה בטעם של טוב אמיתי וישאיר לכם אורות לכל השנה.

הפצה: דברי שיר