"מבין ומכיר את כאבכם"
"מבין ומכיר את כאבכם"צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח מכתב למשפחות השכולות בעקבות שחרור מחבלים במסגרת עסקת שליט. "אני כותב אליכם בלב כבד. אני מבין ומכיר את כאבכם", כתב נתניהו בפתח מכתבו, "אני יודע שאתם מצויים בתחושה קשה, שפצע השכול נפער שוב בימים אלה, שהמחשבות אינן מרפות".

"בלבטים הרבים שליוו אותי לאורך כל המשא ומתן להסכם להחזרתו של החייל השבוי גלעד שליט, הייתם במחשבותיי כל הזמן. ההחלטה בעניין שחרור גלעד שליט היא מן הקשות שקיבלתי. היא קשה לי מן הטעם שהיא קשה לכם, בני המשפחות היקרים. בהחלטה להחזיר את גלעד הביתה עמדה לנגד עיניי המחויבות של ראש ממשלת ישראל להחזרת חייל שנשלח בשמה של המדינה להגן על אזרחיה" כתב נתניהו.

"גם אני, כשיצאתי להילחם בשם מדינת ישראל, ידעתי תמיד: מדינת ישראל לא מפקירה את חייליה ואזרחיה. מול הרצון העז להחזיר חייל שבוי הביתה, עמד לנגד עיניי הצורך לצמצם את המחיר הכבד שמדינת ישראל נדרשה לשלם עם חטיפתו של גלעד שליט לפני למעלה מחמש שנים. עם זאת, אני יודע שהמחיר הוא כבד במיוחד עבורכם. אני מבין את הקושי לעכל שבני העוולה שביצעו את הפשע הנפשע נגד יקיריכם לא ישלמו את מלוא המחיר המגיע להם", כתב.

נתניהו מסיים את מכתבו "ברגעים אלה אני מקווה שתמצאו נחמה, בכך שאני ועם ישראל כולו מחבקים אתכם ומשתתפים בכאבכם. יקיריכם נצורים בליבי לעד".