בן אליעזר בכותל
בן אליעזר בכותלצילום: באדיבות הקרן למורשת הכותל

סעודה חגיגית והכנסת ספר תורה נערכה במוצאי שבת האחרונה לרגל החלמתו של חבר הכנסת בנימין (פואד) בן אליעזר.

באירוע נכחו כ- 40 שרים וחכי"ם רבנים ואישי ציבור, בינהם השרים  פרופ'  דניאל הרשקוביץ, אביגדור ליברמן, ציפי ליבני, יובל שטייניץ, גדעון עזרא, שאול מופז, ישראל כץ, עוזי לנדאו, עמיר פרץ, יעקב ליצמן, אלי ישי, אריאל אטיאס, משה גפני, סופה לנדבר.

סעודת ההודייה נמשכה כשלוש שעות. במהלך הערב העניק הרב ישעיהו פינטו דברי חיזוק וסיפורים מהתנ"ך לקהל המשתתפים.

בשיחה עם ערוץ 7 סיפר השר הרשקוביץ כי פואד דיבר בצורה מרגשת על חזרתו מעולמות עליונים, "פואד סיפר בהתרגשות כי במהלך אישפוזו הוא היה בין חיים למוות, בהמשך הודה פואד לרבים שהתפללו לשלומו ובמיוחד לרב פינטו אשר בכה ליד מיטתו וברוך ה' לאחר מכן החל להרגיש יותר טוב".

הרב הרשקוביץ ציין בדברים שנשא באירוע, "פרשת השבוע מספרת על חובתו של האדם בגן עדן לעובדה ולשמרה. עיקר עבודתו של האדם היינה נתינה, האדם צריך לצאת לגן לשמור ולטפח. פואד הוא אדם שכל משמעותו היא נתינה גם אם יש לנו מחלוקות פוליטיות פואד תרם רבות לכל המערכות הציבוריות והביטחוניתו, כך גם הרב פינטו והתורמים הנכבדי,ם למעשה זה ערב של נתינה".

בנימין בן אליעזר אושפז לפני כחצי שנה במחלקה לטיפול נמרץ ומצבו הבריאותי היה קשה מאוד, במשך מספר שבועות טופל בן אליעזר בהרדמה מלאה ובסיוע של מכונת הנשמה. במהלך אישפזו פנו רופאיו לבני משפחתו ובקשו שיפרדו ממנו כי הוא נמצא ברגעיו האחרונים.

לאחר בקשת הרופאים מצבו של בן אליעזר השתפר באורח נס ולאחר כחודש התאושש לחלוטין וחזר לתפקוד מלא. רופאיו חששו כי לאחר תקופה ארוכה של טיפולים פולשניים עלול להיווצר נזק מוחי, רופאיו סברו שעקב גילו המבוגר גופו יתקשה לשוב לתפקד בכוחות עצמו ללא מכשירים.