שרק אחד יחליט. חסון
שרק אחד יחליט. חסוןפלאש 90
ח"כ יואל חסון (קדימה) מודאג מהנעשה בדרום הארץ וחושב שעם חזרתה של הכנסת השבוע לעבודה סדירה, אחד הדיונים הראשוניים שיש לקיים הינו האיום הרקטי של גורמי הטרור הפועלים באזור, איום המשבש את שגרת יום של למעלה ממליון אזרחים.

במכתב ליו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, כתב חסון "כפי שבוודאי היה ניתן לצפות, וכן בהתאם לאזהרות והתרעות של אנשי ביטחון בכירים, עם סיומה של עסקת שליט, חזרו טילי הקסאם והגראד להפריע לשגרת חייהם של אזרחי ישראל, כאשר הפעם ערים נוספות כמו ראשון לציון ורחובות מאוימות אף הן, כאשר באזורים מסוימים ברחבי ערים אלו, כמו גם ביישובים רבים נוספים, נשמעו הלילה אזעקות המתריעות בפני נפילה אפשרית של הרקטות".

חסון מציין "העסקה האחרונה, שהעניקה פופולאריות רבה לראש הממשלה, העניקה פופולאריות מנגד גם לארגון החמאס, שהעסקה חיזקה אותו והראתה למנהיגיו והן לתומכיו ולכל אותם ארגוני טרור כי ישראל נחלשה וכי הטרור וארגוני המרצחים יכולים להכתיב לה על ידי איומים כאלו ואחרים את סדר היום הציבורי ואת הדרך בה תקבל הממשלה והעומד בראשה החלטות".

חסון קורא לפעולה מבצעית נגד החמאס, "היום, לאחר שישראל ניהלה מו"מ עם חמאס זו העת להכות בו ולסיים את שלטונו בעזה, החמאס הוא המחסום הגדול ביותר להסדר עם הפלסטינים. על כן, לאור ההחמרה במצב הביטחוני בדרום שתואר לעיל והרחבת היקף היום אף ליישובים נוספים במרכז הארץ, על הכנסת לקיים דיון דחוף על התנהלות הממשלה וכן על התגובה או יותר נכון על אי התגובה מצידה לאיומים אלו".