כצלה
כצלה

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ, לא הופתע הבוקר מהמתקפה התקשורתית נגדו מצד אנשי רוח מהשמאל על רקע "חוק גרוניס", שיזם לאחרונה.

"יש כאלה שרואים את הצל ויש כאלה שרואים את הבית. אנחנו עסוקים בבניה, בהגברת תורה, בהגברת העלייה לארץ ולהחזיר את המשפט העברי לכתלי בית המשפט. משנה לשנה עם ישראל שומר יותר ויותר על המוסרת והתורה וזה מוציא מדעתם את האנשים שבשוליים, אני קורא להם 'הנתורי קרתא של החילוניים' שיושבים בדיזינגוף ושינקין שמוטרדים מהגידול של הציבור הדתי, החרדי ושל שומרי המסורת - ציבור שהוא פחות אגואיסט וחושב על עתיד עם ישראל".

כצל'ה סבור שלעומת הציבור האידיאליסט יש את אלו שמבזבזים את זמנם לריק, "יש אנשים בתל אביב שיושבים, שותים ומבזבזים את זמנם. הם לא תמיד מתחתנים ואין להם המשך ובשל כך הם נמצאים בחרדה ומפרסמים מודעות ברוח זו".

"אי אפשר לעצור את מהלך השיבה לארץ ישראל בעליה מאירופה, אתיופיה, צרפת, עיראק ואמריקה. לא רכלבסקי ולא חתני פרס ישראל ולא עיתון הארץ יצליחו לעצור את החזרה של עם ישראל לשפתו, לכל חלקי ארץ ישראל ולתורת ישראל".

ועדת החוקה של הכנסת אישרה אתמול את "חוק גרוניס" לקריאה שנייה ושלישית במליאה. עשרות אנשי רוח ומשפטנים, ובהם כעשרים חתני פרס ישראל, שיגרו אתמול קריאה לשופט אשר גרוניס, שלא לקבל על עצמו את המינוי לנשיאות בית המשפט העליון.

"לא קל יהיה לך לוותר על הכהונה הרמה המוצעת לך ושאתה ראוי לה, אך גיבור הוא רק מי שכובש את יצרו", נכתב במסמך, "אם תקבל עליך את התפקיד תיתן בכך ידך למחריבי הדמוקרטיה בישראל ולמי שחפץ לקעקע את המוסד השיפוטי העליון במדינה שאתה אמור להיות נשיאו. חשוב גם על עמיתיך השופטים, וכיצד יקבלו הם את שיתוף הפעולה המוצע לך על ידי כץ ועמיתיו. יתכן שאין מלבדך מי שיכול לעמוד בפרץ. אמור למחריבי הדמוקרטיה 'לא'".