קבוצת שטראוס הודיעהע על מהלך נוסף של הוזלת מוצרים בשיעורים הנעים בין 5%-10%, בהם חומוס אחלה (500 ג'), שוקולד פרה וקפה טורקי (200 ג'), זאת בנוסף להוזלה שכבר ביצעה ב-18 מוצרים בשיעור שנע בין 6%-17% ותימשך גם לאחר תחילת 2012.

לאחר עדכון המחירים החדש שטראוס מבצעת הורדת מחיר ביותר מ-50 ממוצריה במרבית הקטגוריות בהן החברה פועלת

במקביל להוזלת מוצרי החברה, שטראוס מודיעה על שורה של פעולות בהן צמצום מרבית עובדי חברות כוח האדם וקליטתם כעובדי שטראוס, הקפאת שכר בכירים בשנה הקרובה, תוספת תגמול לעובדים בעלי רמות השכר הנמוכות בחברה, הגדלת סל הרווחה והתאמתו לצרכי העובדים ומתן 100 מלגות לילדי עובדים עבור לימודים אקדמיים.

ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל, אמר היום: "זה מהלך שתכנונו החל בקיץ עם תחילת המחאה. הבנו שלא מספיק לתת הוזלות לצרכנים ,צריך גם להסתכל על 6000 העובדים שלנו בישראל. בחנו את כל תכניות העבודה שלנו, ואנו נערכים על מנת לבצע את ההתאמות הנדרשות למול המציאות הכלכלית החדשה . הודענו היום על הוזלה נוספת במחיר מוצרי החברה במגוון קטגוריות הפעילות שלנו בכדי לתרום תרומה נוספת להוזלת סל מוצרי המזון זאת בנוסף להוזלות במחיר הקוטג', הגבינה הלבנה והמילקי שכבר בוצעו".

בנוסף, אנו יוצאים בשורה של פעולות פנים ארגוניות ביניהן צמצום מרבית עובדי חברות כוח האדם וקליטתם כעובדי שטראוס, הקפאת שכר בכירים, מתן תוספת תגמול לעובדים ברמות ההכנסה הנמוכות בחברה ,מתן 100 מלגות לילדי עובדים ועוד.

לצד כל אלה  ועל מנת שיהיה שינוי מהותי ואמיתי לכל אזרח בישראל, אנו ממשיכים לקרוא למציאת פתרון כולל ארוך טווח, אשר יחייב הסתכלות מעמיקה ושינוי של כל גורמי השרשרת בשוק המזון".