גידי גוב
גידי גובצילום: פלאש 90

יוצאי להקת כוורת הסכימו להופיע באירוע לזכרו של השר רחבעם זאבי (גנדי), אלא שברגע שפורסמה ההופעה ברדיו ובכרזה רשמית, ביטלו האמנים את השתתפותם.

העיתון מעריב מדווח הבוקר כי לאחר מסכת ארוכה של לחצים התרצו דני סנדרסון, אלון אולארצ'יק ואפרים שמיר והסכימו להופיע בכל זאת, בניגוד לגידי גוב שהחליט לבסוף לא לקחת חלק באירוע.



על פי הדיווח, לקראת האירוע המופק על ידי המועצה האזורית בקעת הירדן, הוקם צוות היגוי שבראשו עומד ראש המועצה דוד אלחייני וחברי הוועדה הציבורית להנצחת גנדי. לפני כמה חודשים חתמה המועצה על חוזה לקיום ההופעה מול משרד "טלית הפקות", המייצג את יוצאי כוורת. בחוזה שנחתם, כמקובל בחוזים לקראת הופעות של אמנים, נכתב כי כל פרסום של האירוע ייעשה במשותף עם משרד ההפקות.



המועצה הציבורית להנצחת גנדי, הכפופה למשרד ראש הממשלה, לא ידעה על תוכנו של החוזה ופתחה בקמפיין בתחנת הרדיו "קול ישראל" וברדיו האזורי. בקמפיין הוזכר כי מדובר באירוע לזכרו של השר שנרצח וצוין בגאווה כי המופע "דני, גידי וחברים" יהיה גולת הכותרת של האירוע. אלא שיוצאי כוורת נחרדו לשמוע ברדיו את שמם יחד עם שמו של השר זאבי שדגל בטרנספר

לאחר מאמצים רבים השתכנעו חברי ההרכב לחזור בהם מביטול ההופעה, בתנאי שהשתתפותם בו תוצנע. אלא שבניגוד לחבריו, הזמר גידי גוב סירב לחזור בו, והמופע "גידי, דני וחברים" יעלה בהיעדרו. ממשרד "טלית הפקות" נמסר: "המופע יתקיים בהשתתפות דני סנדרסון ושאר חברי ההרכב. גידי גוב מנוע מלהופיע מסיבות חוזיות".