חוברת המסיון שחולקה בתאי דואר
חוברת המסיון שחולקה בתאי דוארערוץ 7

קמפיין המיסיון הנוצרי נמשך, ולאחר שדיווחנו לפני שבועות אחדים על ראשיתו בנהריה, מגיעים לערוץ 7 דיווחים על ישובים נוספים שגם אליהם הגיעו חוברות קטנות ובהם תכנים של המיסיון. ביומן ערוץ 7 שוחחנו עם דן, תושב קיבוץ בית זרע הסמוך לצומת צמח.

"הגעתי לתאי הדואר בקיבוץ וראיתי קופסא עם הרבה מאוד חוברות בגודל כף יד", הוא מספר. על החוברות המדוברות נכתב כי היא כוללת מידע חשוב לכל ישראל באשר לעתיד הצפוי לו. "זה היה נראה מוזר. פתחתי וראיתי בפנים ענייני מיסיון. יש שם כמה ציטטות מהנצרות והפניה לאתר שלהם", מספר דן ומוסיף כי בעמודיה הראשונים של החוברת נכללים בה פסוקים מהתנ"ך, "הברית הישנה", ואלו נועדו להכשיר את הקורא לטקסט שבהמשכה של החוברת, טקסט העוסק באחרית הימים על פי גרסת הברית החדשה, ובהמשך "טעימות מהברית החדשה", כהגדרתו.

תגובתו הראשונית והמיידית של דן הייתה איסוף החוברות מתאי הדואר שאליהם כבר הוכנסה והשלכתם. "אספתי את הדברים מתאי הדואר וזרקתי", הוא מספר ומוסיף כי הראה מספר חוברות לרבנים העוסקים בתחום, שאלה יזהירו את שומעי לקחם מהחוברות ומתוכנן, ובהמשך התברר לו מחבריו בקיבוצים השכנים כי גם אליהם הגיעו החוברות.

באשר לתגובת אנשי הקיבוץ לחומר המיסיונרי אומר דן כי ככל הנראה מדובר בהשקעה כספית מאוד לא משתלמת מבחינתם של אנשי המיסיון שכן בקיבוצים קיימת סלידה מנבואות עתידיות ופרסומים בסגנון שכזה מעוררים את תחושת ה'אנטי דת' שעליה חונכו ובהתאם דרכה שלחוברת מעין זו לפח הזבל קצרה מאוד. להערכתו אם יישאלו התושבים שאליהם כן הגיעה החוברת מה היה תוכנה ספק גדול אם ידעו להשיב...