מותקף. שנלר
מותקף. שנלרפלאש 90

שני בקבוקי התבערה שנזרקו הערב (שלישי) סמוך לישוב עפרה נזרקו לעבר רכבו של חבר הכנסת עתניאל שנלר, בו היו גם רעיתו של שנלר ושניים מנכדיו.

שנלר היה בדרכו מישובו, מעלה מכמש, לטקס הדלקת נרות בבית בתו המתגוררת בישוב נווה צוף (חלמיש) הנמצא במערב בנימין.

כשנסע שנלר סמוך לעפרה נזרק לעבר הרכב בקבוק תבערה ראשון אשר פגע בכביש, שנלר עקף את בקבוק התבערה ואז נזרק בקבוק תבערה נוסף אשר פגע סמוך מאוד לאחורי הרכב.

שנלר התקשר באופן מיידי למשטרת בנימין והודיע על פרטי האירוע, אשר איננו הראשון מסוג זה אותו חווה שנלר, אשר בנסיעותיו הרבות ברחבי יו"ש היה בעבר יעד לזריקת שלושה בקבוקי תבערה ואבנים רבות.

בעקבות השלכת בקבוקי התבערה על רכבו של חבר הכנסת עתניאל שנלר (קדימה) אומרים חברי ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי: "מדובר באירוע חמור ביותר שרק בנס לא הסתיים באסון ובהרוגים".

"לשמחתנו, חבר הכנסת שנלר לא נפגע, אך הדבר כלל אינו מובן מאליו. כנראה שהשמאל והתקשורת שכחו מי הם האויבים האמיתיים של מדינת ישראל. כאשר במשך שבוע שופכים את הדם של המתנחלים, מכלילים ומאשימים את כולם ב'תג מחיר' אי אפשר להתפלא שהטרור הערבי מרים ראש. המחבלים מבינים את הסימנים. אם הותר הדם של המתנחלים בידי השמאל כנראה שהערבים מבינים שמותר להם לנסות לרצוח יהודים", הוסיפו בהנהגה הצעירה.

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה), קורא לראש הממשלה נתניהו ולשר הבטחון ברק, להפסיק את גל גינוי המתנחלים בעקבות תקיפות הטרור, ירי ובקבוקי תבערה היום בכבישי יו"ש והפגיעה בח"כ שנלר.

"במקום להעסיק עצמם בתקיפת וגינוי ציבור המתנחלים המהווים את עמוד השידרה של צה"ל, מוטב להם להילחם בטרור המחבלים שהחל להרים ראש היום, מיד עם השלמתם את עסקת שיחרור המרצחים המבישה. רוה"מ ושר הבטחון אחראים למצב הבטחוני המופקר הפוגע באזרחים ובאישי ציבור כאחד", קובע כצל'ה.