רשת iDigital משיקה בימים אלו את סדרת "Survivor", סדרת כיסויים קשיחים, חסינים ועמידים במיוחד אשר תספק את ההגנה הטובה ביותר למכשירי iPhone4, iPad2 ו-iPod Touch.

ייחודה של הסדרה החדשה היא היכולת של הכיסוי להגן בצורה היקפית על מכשירי iPhone4, iPad2 ו-iPod Touch ולהעניק להם הגנה מרבית מפני נפילות, פגיעות, שריטות ונגד מצבים קיצוניים יותר כמו זעזועים ורטט חזקים, גשם, חול, אבק, טמפרטורה גבוהה ולחות.

המעטפת החסינה של ה-  Survivorעשויה מפוליקרבונט אשר מצופה בסיליקון קשיח בולם זעזועים, מגן מסך מובנה השומר על מסך המגע של מכשירי iPhone4, iPad2 ו-iPod Touch מכל נזקי הסביבה החיצונית. כמו כן ישנם סוגרים מיוחדים אשר שומרים על החיבורים, המצלמה, יציאת האוזניות, כפתור ההדלקה וכפתורי עוצמת הקול. בנוסף, ל- Survivor ישנו קליפס עמיד שמאפשר לחבר את האייפון לחגורה או לרצועה של כל תיק, ול-survivor אשר מתאים לאייפד 2 מצורף מעמד מתקפל שמפתח ומאפשר צפייה והקלדה במצב אופקי.

סדרת ה-Survivor תוכננה ונבדקה לפי התקנים המחמירים ביותר של משרד ההגנה האמריקאי והאנגלי (תקן 810F ו-00-35 בהתאמה) במטרה להפכו לעמיד וחזק בצורה יוצאת דופן. כמו כן, הסדרה נבדקה עצמאית ואושרה כעומדת בתקן הנוקשה ביותר של הגנה כנגד נזקים סביבתיים.

הכיסוי מתאים למכשירי iPhone4, iPad2 ו-iPod Touch. (אינו מתאם ל-iPhone4 בצבע לבן).