בישיבה התיכונית 'למרחב' בפתח תקוה מתכוננים לשנת הלימודים תשע"ג. בראיון לערוץ 7 סיפר ראש הישיבה, הרב גולן דיעי, "אנחנו רוצים להחזיר את הלימוד הישיבתי למקום הראוי לו, בתוך בית המדרש ולכן אצלנו לומדים גמרא עד שעות הצהריים המאוחרות, בצורה של ישיבות גבוהות - עם הרבה סדרים והרבה אחריות בלימוד, במטרה שיגדלו בתורה ויצליחו בלימוד".

הרב דיעי סיפר שבנוסף ללימוד העיקרי - מקצועות הקודש, בישיבת 'למרחב' עושים בגרות מלאה ובהצטיינות, "משעות הצהריים המאוחרות התלמידים לומדים את מקצועות הבגרות בצורה מלאה, וב"ה אנחנו זוכים לראות ציונים גבוהים מאוד".

"אנחנו רוצים לחזור למושג 'ישיבה תיכונית' המקורי - קודם כל ישיבה ובצידה לימודי התיכון", הדגיש הרב דיעי.

ראש ישיבת 'למרחב' סיפר, כי בנוסף ללימוד הגמרא, התלמידים לומדים תנ"ך, אמונה, מחשבת ישראל ועוד, "יש לנו שני פרוייקטים בהם כל תלמיד לוקח על עצמו לסיים ש"ס משניות וגם תנ"ך בלימוד עצמי".

עוד סיפר הרב גולן דיעי, כי בשנת הלימודים הבאה תיפתח פנימיה, לאחר שהגיעה דרישה כזו מאותם תלמידים שרוצים להגיע מרחוק  ללמוד בישיבה אך אינם יכולים לחזור לביתם בכל ערב. עם זאת בשלב זה הפנימיה לא תהיה חובה.

לפני מספר חודשים סיפר הרב דיעי לערוץ 7, כי הם פתחו בפרויקט ייחודי  - כיתת חינוך מיוחד תורנית שתהיה משולבת לחלוטין במסגרת הלימודית של הישיבה ותשתתף באופן מלא בדרכו הרוחנית של המוסד, "בעבר אמנם קמו מוסדות שעוסקים בתלמידים שיש להם לקויות וקשיי למידה אבל מדובר במוסדות שלמים שעסקו רק בתחום הזה וכתוצאה מכך, עקב הצורך לקיים את המוסד, ויתרו על הרמה התורנית הגבוהה. אנחנו  מקימים כיתה מתוגברת עם טיפול פרטני בתלמידים מתקשים שהיא תהיה ממש חלק מהישיבה התיכונית תורנית שלנו וכך התלמידים הללו לא יפגעו ברמתם הרוחנית".