מיגרון. אתר חדש באינטרנט
מיגרון. אתר חדש באינטרנטפלאש 90

המאבק של תושבי מגרון להסדרת היישוב באמצעות חקיקה עובר לפסים וירטואליים. בימים אלה מעלים פעילי המאבק אתר אינטרנט חדשני העוקב אחר עמדת השרים ופעילותם לקידום "חוק ההסדרה".

האתר הייעודי מציג את חברי הכנסת והשרים, וממקם אותם האם הם בעד או נגד "חוק ההסדרה". השרים המתנדנדים "זוכים" ליחס מיוחד. תמונותיהם של אותם שרים סער, לבנת, איתן ופלד מופיעות בדף הבית כאשר לחיצה על גבי תמונתם מביאה את הגולש למספרי הטלפון, עמוד הפיסבוק ואתר הבית של השר המתנדנד. זאת במטרה לעזור לחבר הממשלה שעדיין מתלבט.

בשבוע שעבר יצאו נציגי ציבור מרחבי יהודה ושומרון בקמפיין רחב היקף למען "חוק ההסדרה" המיועד להכשרת היישוב מגרון ויישובים נוספים ביו"ש. על "חוק ההסדרה" חתמו מעל 20 חברי כנסת, ומטרתו להשאיר את תושבי מגרון במקומם, ולהציע לבעלי הקרקע, באם יופיעו אי פעם, להיות מפוצים על השטח. החוק מסתמך על חוות דעת משפטיות שהוגשו לאחרונה לרוה"מ ולשרי הממשלה בנושא ומאפשרות את הכשרת המאחזים.

יש להזכיר שהקמפיין יצא לדרך בשבוע שעבר מלווה בלחץ מסיבי על שרי המחנה הלאומי ש"ברחו" מישיבת וועדת השרים לחקיקה שדנה השבוע בחוק. במודעות שפורסמו בעיתונים יומיים הולבשו השרים מרידור וכחלון המדים של "שלום עכשיו" וכונו "חיילים בצבא הפינוי של שלום עכשיו".