ממשיך להסית גם מבפנים. ברגותי
ממשיך להסית גם מבפנים. ברגותיפלאש 90

מרואן ברגותי, המרצה בכלא חמישה מאסרי עולם מצטברים ו־40 שנות מאסר, מצליח להעביר את מסריו גם בעת שהייתו בכלא. במכתב שהועבר מבית הכלא מבהיר ברגותי, כי תהליך השלום נכשל והסתיים ואין כל תועלת בניסיונות נואשים להחיות את הגוף המת.

ברגותי הדגיש במכתב, שאת תוכנו פרסמה סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", כי יש לראות בשנת 2012 כשנת המאבק העממי הבלתי אלים בהתנחלויות, בייהוד ירושלים, במצור ובמחסומים. כמו כן הוא קרא להמשיך לפעול באו"ם על מנת ש"פלסטין" תתקבל כחברה באו"ם ולא לסגת לנוכח הלחצים שמפעילות ארצות הברית וישראל.

בנוסף לכך קרא ברגותי להמשיך במאמצים להרחיב את החרם הבינ"ל הכלכלי, המדיני, הדיפלומטי והצבאי המוטל על ישראל, להפסיק את כל צורות שיתוף הפעולה עימה ולהרחיב את החרם על סחורות ישראליות תוך ריקון השווקים הפלסטיניים מסחורות אלו.
 
ברגותי שיבח את ההישג הגדול שבשיחרור מאות האסירים בעיסקת שליט, וקרא לרשות הפלסטינית ולאש"ף ולשאר הפלגים לפעול לשיחרור כל האסירים ולגבש אסטרטגיה לאומית כוללת להשגת מטרה לאומית זו.
 
ברגותי אף ברך על הפיוס הפלסטיני ועל ההבנות אליהן הגיעו הצדדים וקרא לכל הגורמים לפעול ברצינות לביצוע סעיפי ההסכם וליישומו בשטח.